Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران از تردد موتورسیکلت ها درون بوستانها گلایه کرد.

به گزارش ایسنا، حجت نظری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه صبح امروز شورای شهر با بیان اینکه امروز روز ملی گفت‌وگوی تمدن‌هاست که متاسفانه در تقویم ملی دیگر اهمیت چندانی به آن داده نشده است، گفت:  پیام مهم این روز، گفت‌وگو  بود که همچنان بهترین چاره‌ساز برای حل مشکلات داخلی و خارجی است که امیدوارم آیین گفت‌وگو در میان ما به فراموشی سپره نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا جا دارد از شهرداران مناطق ۲ و ۵ بابت همکاری برای راه‌اندازی سمن‌سرای این دو منطقه تشکر کنم و امیدوارم حضور NGO ها در فضاهای عمومی و اشتراکی اینچنینی، بابت گفت‌وگوی بیشتر در جامعه مدنی را باز کند.

وی با بیان اینکه تذکرم در مورد تردد موتورسیکلت‌ها در پارک‌ها و بوستان‌های شهری است، افزود: مشکلی که بارها و بارها از سوی مردم به بنده منتقل شده و من سعی کرده‌ بودم تا به شکل تذکر موردی به مسئولان مربوطه آن را حل و فصل کنم، اما گویا مساله ورود موتورسیکلت‌ به پارک‌ها به معضلی بدل شده که مختص به یک یا دو پارک نیست که متاسفانه شهروندان بسیاری از تردد موتورسیکلت در پارک‌ها و بوستان‌های شهری گلایه دارند.


نظری با تاکید بر اینکه موضوع عجیب‌ این است که درصد قابل توجهی از این موتورسیکلت‌ها، نه موتورسیکلت متعلق به شهروندان بلکه موتورهای مربوط به متصدیان و نگهبانان پارک است که بعضا به شکل بدی هم اقدام به راندن این وسیله می‌کنند، گفت: من البته منکر ضرورت استفاده از موتورسیکلت برای مواقع ضروری و تامین امنیت در پارک نیستم، اما هیچ ضرورتی ندارد که نگهبانان پارک‌ها و مسئولان مربوطه بخواهند با موتورسیکلت در محوطه داخلی بوستان‌ها گشت‌زنی کنند، چه برسد به اینکه بخواهند با سرعتی نامناسب نیز درون پارک‌ها تردد کنند.


وی افزود: عجیب‌ این است که شهردار تهران که خود شهروندان را به استفاده از دوچرخه تشویق می‌کند، چگونه هنوز نتوانسته زیرمجموعه خود را برای حفظ جان و امنیت خاطر شهروندان مجاب کند که به‌جای موتورسیکلت، از دوچرخه برای تردد در پارک‌ها استفاده کنند؟ که در همین راستا از سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران می‌خواهم که ضمن اتخاذ تدابیر سخت‌گیرانه‌تر برای ورود و تردد موتورسیکلت در پارک‌ها ترتیبی اتخاذ شود که متصدیان و نگهبانان برای تردد در پارک‌ها از موتورسیکلت استفاده نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران تردد موتورسیکلت پارک ها بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی سبحانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که به مناسبت روز شورا برگزار شد گفت: در سال اول آغاز فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر قم، سیاستگذاری ها و اولویت بندی ها تدوین شد و برنامه ها بر همین اساس شکل گرفت و ادامه یافت.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم گفت: در بخش آتش نشانی با توجه به اینکه این حوزه با جان شهروندان در ارتباط است، پیگیری های خوبی صورت گرفت و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی برای بخش آتش نشانی فراهم شد.

وی عنوان کرد: کاشت درختان مثمر در سطح شهر و بوستان های قم در این دوره دنبال شد و کیفی سازی و ابنیه سازی فضای سبز در دستور کار بود و تلاش شد تا زیرساخت های بوستان ها تقویت شود.

سبحانی گفت: حفظ و حراست از باغ ها در شهر قم موضوع مهمب است که در این راستا برای همه باغات شهر شناسنامه تدوین خواهد شد.

وی عنوان کرد: در راستای حفظ هویت فرهنگی بوستان ها در ۵ بوستان سطح شهر قم، شهدای گمنام تدفین شدند که این اقدام امر موثری در جهت بهبود شرایط فرهنگی بوستان ها بوده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم عنوان کرد: ۲۵ نقطه از شهر قم که دچار آبگرفتگی در مواقع بارانی می شدند، شناسایی شده که ۸۰ درصد مشکل این مناطق رفع شد.

وی همچنین بیان کرد: در راستای شکست قیمت ها و کمک به معیشت مردم سیاستگذاری خوبی در سازمان میادین قم صورت گرفته که امید است کمک خوبی به بازار داشته باشد.

کد خبر 6088009

دیگر خبرها

  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • انتقاد چمران به نمای شیشه ای ساختمان بانک ها
  • انتقاد تند چمران از سه بانک اصلی در تهران | نمای شیشه‌ای ساختمان‌هایتان دهن کجی به اصول معماری است
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان بانک‌ها