Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@20:46:14 GMT

توقف عملیات ساخت سد فینسک با دستور وزیر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۴۲۱

توقف عملیات ساخت سد فینسک با دستور وزیر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، مهدی سعادتی صبح یکشنبه ۳۰ شهریور اظهار کرد: با پیگیری مجمع نمایندگان مازندران وزیر نیرو با توقف عملیات اجرایی احداث سد فینسک موافقت کرد. این پروژه بدون رعایت الزامات زیست‌محیطی و توجه به منابع آب مورد نیاز بخش کشاورزی مازندران در حال احداث بود.

نماینده مردم بابل با اشاره به استدلال قوی مجمع نمایندگان مازندران در کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس شورای اسلامی در حضور وزیر نیرو برای توقف این پروژه گفت: در پی پیگیری‌های ویژه زارعی نماینده پرتلاش مردم ساری و میاندرود و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس و ارائه نظرات کارشناسی مجمع نمایندگان مازندران، وزیر نیرو دستور توقف عملیات اجرایی ساخت این سد را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ساختار شکننده زیست‌محیطی استان، حیات طبیعی مازندران در گرو تامین منابع آب برای تداوم فعالیت‌های کشاورزی است.

سعادتی با تاکید بر وحدت نظر و انسجام تمامی اعضای این مجمع حول محورهای اساسی استان یادآور شد: با پیگیری‌های مجمع نمایندگان مازندران عقب‌ماندگی‌های این استان از حیث منابع اعتباری و طرح‌های محوری توسعه جبران خواهد شد. رویکرد مجمع نمایندگان مازندران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مبتنی بر تامین مصالح پایدار و رفع چالش‌های فراروی توسعه متوازن استان است.

کد خبر 550712 برچسب‌ها استان مازندران سد سازی محیط زیست ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران سد سازی محیط زیست ایران مجمع نمایندگان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور در ساری برگزار می‌شود.


نماینده ولی فقیه در مازندران در این آیین با بیان اینکه انتظار میرفت سلسله تغییرات استانداران در مازندران در دوره استانداری آقای حسینی پور پایان یابد و سید محمود حسینی پور همچنان تا پایان دولت سیزدهم استاندار مازندران باقی بماند، اما نشد.
آیت الله محمدی لایینی از اقدامات حسینی پور در استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات حسینی پور در استان به ویژه در موضوع جلوگیری از زمین خواری با تشکیل ستاد و پیگیری‌های جدی او ارزشمند است.
امام جمعه ساری با بیان اینکه امید می‌رود در دوره کنونی حضور استاندار غیر بومی در مازندران هم موثر باشد از استاندار جدید خواست با شناسایی خلا‌های موجود در مازندران در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی و ... خدمات ارزنده‌ای به استان ارایه دهد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: زیر ساخت‌های حمل و نقل در مازندران با توجه به تردد زیاد مسافران در این استان از سوی دولت باید با جدیت پیگیری و برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر اینکه نمایندگان استان با استاندار جدید تعامل و همکاری خواهند داشت
از وزیر کشور خواست با ارایه اختیارات کامل به استاندار مازندران در کنار تصمیمات دولت سیزدهم به رفع مشکلات استان سرعت بخشد
بابایی کارنامی با اشاره به مصوبه جدید دولت در سفر به سمنان در احداث سد فینسک، از وزیر کشور خواست ساخت این سد متوقف شود چرا که مازندران خود از کمبود منابع آبی رنج می‌برد و احداث سد فینیسک خط قرمز استان مازندران محسوب می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • طرح پتروشیمی «میانکاله» دیگر وجود ندارد
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • برخورد قانونی با سودجویان در اراضی کشاورزی وباغی شهرستان نیشابور
  • مبنای کار در مدیریت منابع آبی مشارکت تشکل‌های کشاورزی است
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • بررسی مدیریت خشکسالی در شورای حفاظت از منابع آبی مازندران