Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:59:26 GMT

حناچی درباره آزمون استخدامی شهرداری تذکر گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۴۳۳

حناچی درباره آزمون استخدامی شهرداری تذکر گرفت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران درباره برگزاری آزمون استخدامی اظهار داشت: در بودجه شهرداری پس از حوزه حمل و نقل، حوزه خدمات شهری و ایمنی بیشترین بودجه را دارد و از کل بودجه حوزه‌ها، 20.8 درصد از آن مربوط به مدیریت بحران و خدمات شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: علی‌رغم این آمار، در بین رشته‌های مورد نیازی که برای آزمون دستیاری شهرداری تهران درنظر گرفته شده، رشته محیط‌زیست، ایمنی، خدمات و فضای سبز وجود ندارد و تنها از رشته‌های علوم اقتصادی، علوم اجتماعی، مدیریت، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی ارتباطات و معماری و شهرسازی درنظر گرفته شده است. 

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: رشته محیط زیست در گرایش‌های مختلف آب،‌ مهندسی ایمنی، زیست‌شناسی گیاهی، مهندسی آبخیزداری و مهندسی فضای سبز فعال است و می‌توان از این رشته‌ها در شهرداری تهران استفاده کرد. 

نوری خاطرنشان کرد: جای تعجب است که برای حوزه‌ای که بخش عمده‌ای از اعتبارات و مأموریت‌های شهرداری در آن انجام می‌شود، در آزمون استخدامی به آن توجهی نشده است، بنابراین درخواست دارم که معاونت برنامه‌ریزی شهرداری این موضوع را مورد توجه قرار دهد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران آزمون استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران گفت: به علت تداخل تاریخ برگزاری آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران با مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این آزمون ۱۱ خرداد برگزار می‌شود.

قدرت الله شفیقی افزود: با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون، علاقه‌مندان فرصت ویرایش و ثبت نام مجدد را برای شرکت در آزمون به نشانی سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی www.hrtc.ir خواهند داشت.

معاون استاندار تهران گفت: متقاضیان می‌توانند با مطالعه شرایط احراز، شغل و محل‌های تعیین شده در دفترچه آزمون، از بین ۹ دستگاه اجرایی استان تهران مانند سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت سهامی برق منطقه‌ای تهران، اداره کل دامپزشکی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل امور اقتصادی و دارایی، شغل مورد نظر را انتخاب کنند و در صورت کسب حدنصاب نمره آزمون، مصاحبه تخصصی و ارزیابی تکمیلی به استخدام دولت در آیند.

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکار‌های جدید شهرداری مشهد
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • آزمون استخدامی طرح «شهید زین الدین» در استان تهران به تعویق افتاد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک