Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:42:59 GMT

معامله‌ کاغذی نافرجام طلای آب شده در اردبیل

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۴۳۵

معامله‌ کاغذی نافرجام طلای آب شده در اردبیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هوشنگ حسینی اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با مخلان نظم و امنیت اقتصادی و پیشگیری از فعالیت‌های مجرمانه آنان در برهم زدن ثبات بازار، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی و عملیات ویژه پلیس آگاهی اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی و کارهای اطلاعاتی پی به این موضوع بردند که ۲ نفر به صورت کاغذی و خارج از عرف بازار اقدام به معامله مقدار قابل توجهی طلای آب شده در بازار زرگران اردبیل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این ۲ نفر فاقد پروانه کسب بوده و با سو استفاده از نوسانات بازار فعالیت مجرمانه انجام می‌دادند افزود: با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ویژه هر ۲ مجرم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل از انجام بازجویی‌های پلیسی از مجرمان خبر داد و گفت: با ارائه دلایل و مستندات قانونی مجرمان لب به سخن گشوده و به انجام معامله کاغذی و صوری و خارج از عرف مقدار زیادی طلا به ارزش ۶ تریلیون و ۴۹۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

حسینی با بیان اینکه فعالیت این ۲ مجرم مصداقی از ایجاد اختلال در نظم و امنیت اقتصادی و از بین بردن ثبات بازار است، گفت: برخورد پلیس با مخلان امنیت و نظم اقتصادی قاطع و منطبق با قانون خواهد بود.

کد خبر 5027959

منبع: مهر

کلیدواژه: مجرم طلای آب شده نیروی انتظامی اردبیل ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد

 سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه روند متوازن نداشت
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان