Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: ۹۴۰ میلیارد ریال عوارض برای اجرای پروژه‌های عمرانی اردبیل به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رسول قلی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در راستای اهمیت به توسعه حرکت به سمت مالیات هوشمند برنامه‌ریزی شده تا داده‌ها و اطلاات را به سمت این رویکرد پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که برای ترویج فرهنگ مالیاتی نیاز به شناخت باورها و شناخت مردم داریم که نیاز است در این زمینه با تبیین اهداف سازمان امور مالیاتی اقدامات اساسی برای ایجاد باور و طرفه بین دولت و مردم ایجاد شود تا مردم نسبت به پرداخت مالیات خوش‌بینانه حرکت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: در راستای فرهنگ‌سازی در این زمینه برای توسعه فرهنگ مالیاتی باید برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

قلی‌زاده ادامه داد: سال گذشته 4 هزار و 660 میلیارد ریال مالیات جمع‌آوری شده بود که 940 میلیارد ریال آن به صورت مستقیم برای تأمین زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های عمرانی شهرها و روستاهای استان به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز شد.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس: وجود مشکلات در اخذ درآمدهای مالیاتی/ سرمایه‌گذاران حمایت نمی‌شوندحذف مجوزها؛ از چالش تا راهکار|بساط مجوزهای خلق الساعه باید برچیده شود/عدم انسجام نظام مجوز دهی کشور فرار مالیاتی را تشدید کردمکاتبه مهم دادستان کل کشور با وزیر اقتصاد/ انتقاد از لجبازی و بی قانونی برخی ممیزان/ هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی شفاف نیستند

وی بیان کرد: در راستای هوشمنسازی امور مالیاتی نیز برنامه‌های لازم و اساسی در حال اجراست و درصدد هستیم تمامی برنامه‌ها را به این سمت سوق دهیم تا مشکلات موجود مربوط به ارائه حضوری برطرف شود که این مسئله به عنوان اولویت اساسی در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

انتهای پیام/132/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امور مالیاتی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج

شهردار سنندج گفت: دو برابر آنچه را که در سال گذشته در حوزه آسفالت، توسعه فضای سبز، اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی انجام داده‌ایم، در سال‌جاری عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیدانور رشیدی، امروز _پنجشنبه نهم فروردین_ در دیدار با امام جمعه سنندج اظهار کرد: سنندج شهر دارالعلم، دارالاحسان و دارالعرفان است و به لحاظ علما، عرفا، قاریان، حافظان قرآن، دراویش و صوفیان دل‌پاک که تمام وجود خود را نثار قرآن، عشق به رسول خدا کرده‌اند، در طول تاریخ بسیار غنی بوده است.

وی افزود: خدمت‌رسانی صادقانه و شبانه‎‌روزی به شهروندان و تلاش در راستای توسعه عمران شهری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان از اولویت‌های مهم در مجموعه شهرداری سنندج بوده است و در این راستا هر آنچه را که در توان داشته‌ایم، در طبق اخلاص گذاشته‌ایم.

شهردار سنندج ادامه داد: در مسیر رفع مشکلات شهر و جلب رضایتمندی شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در سال‌جاری تلاش مضاعف خواهیم داشت.

رشیدی اضافه کرد: با وجود تمام تنگناهای اقتصادی و نبود درآمد پایدار در سال گذشته ضمن اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه سرانه فضای سبز و اجرای نهضت آسفالت و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام توانستیم حقوق کارکنان را کاملاً به‌روز کنیم و در پایان سال نیز حقوق، عیدی، سنوات و پاداش کل نیروهای خدوم این نهاد خدمت‌رسان پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: ریل‌گذاری خوبی که طی تقریباً دو سال گذشته در حوزه مدیریت شهری در سنندج انجام شده است در سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت و دو برابر آنچه را که در سال گذشته در حوزه آسفالت، توسعه فضای سبز، اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی انجام داده‌ایم، در این سال عملیاتی خواهیم کرد.

شهردار سنندج گفت: امیدآفرینی در جامعه مهم‌ترین اولویت ما در مجموعه مدیریت شهری است و در این راستا تمام ظرفیت‌ها را پای کار خواهیم آورد.

کد خبر 739930

دیگر خبرها

  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • مدیران مناطق نسبت به اجرا و تکمیل پروژه ها اقدام کنند
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • پروژه عمرانی بهسازی و ساماندهی میدان شهید قندی در منطقه 7 ادامه دارد