Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-19@05:27:17 GMT

عرضه اولیه امروز چقدر نقدینگی می‌خواهد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۴۸۶

عرضه اولیه امروز چقدر نقدینگی می‌خواهد؟

قرار است امروز عرضه اولیه نماد «وسپهر» انجام شود.

بر این اساس تعداد شش میلیارد سهم معادل ۲۰ درصد از سهام شرکت «سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات» در نماد «وسپهر»، به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰ تا ١٠١٠ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره ثبت سفارش آن نیز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ امروز یکشنبه است و که پس از انجام سفارش‌ها، تخصیص سهام در روز چهارشنبه دوم مهر ماه و تاریخ شروع معاملات ثانویه روز شنبه پنجم مهرماه خواهد بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: عرضه اولیه عرضه اولیه وسپهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش واردات ۲۸۰۰ تاکسی برقی بستیون، دانگ‌فنگ و لونا برای تهران انجام شد

معاون حمل‌ونقل شهردار تهران گفت: قرار است ۶ هزار دستگاه تاکسی توسط ایران‌خودرو از طریق واردات به شهرداری تهران تحویل داده شود که در مرحله نخست، سفارش برای ۱۰۰۰ دستگاه لونا، ۸۰۰ دستگاه بستیون و ۱۰۰۰ دستگاه دانگ‌فنگ ای۷۰ ثبت و انجام شد. - اخبار اجتماعی -

محسن هرمزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ورود تاکسی‌های برقی به شهر تهران اظهار کرد: وزارت سمت به 11 خودروساز اجازه واردات 27500 دستگاه "تاکسی برقی" داده و تعیین کرده که سهم هر خودروساز چه تعداد تاکسی و با چه برندی است. 

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران نیز به صورت مجزا برای واردات تاکسی‌های برقی اقدام کرده است، گفت: طبق آنچه وزارت صمت تعیین کرده، این خودروها طی عقد قرارداد با شهرداری به عنوان تاکسی در اختیار شهر تهران قرار خواهد گرفت. 

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران تصریح کرد: فعلاً با 4 خودروساز برای عقد قرارداد اقدام کرده‌ایم و پیش‌نویس قرارداد دریافت 1000 دستگاه "خودروی برقی لونا" از ایران‌خودرو تنظیم شده است. 

هرمزی گفت: قرار است 6 هزار دستگاه تاکسی از سوی ایران‌خودرو به شهرداری تهران تحویل داده شود که در مرحله نخست، ثبت سفارش برای 1000 دستگاه لونا، 800 دستگاه بستیون و 1000 دستگاه دانگ‌فنگ ای70 شده است.

به گفته وی، زمان تحویل این خودروها نیز در قرارداد نهایی مشخص خواهد شد.

نخستین نمونه "اتوبوس و تاکسی‌های برقی" چینی رونمایی شد/ آغاز فعالیت تاکسی‌ها بعد از پلاک‌گذاری

به گزارش تسنیم، لونا GRE محصول جدید وارداتی ایران خودرو قرار است که به زودی در ناوگان تاکسیرانی کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

طبق تصمیم مدیران دولتی، شرکت‌های خصوصی خودروساز هم باید خودشان را آماده کنند که حداقل 30 درصد تولیدشان را تا 5 سال آینده برقی کنند چون در غیر این صورت از بازار جهانی عقب می‌مانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروی هیبریدی ارزان آمد
  • ثبت سفارش واردات ۲۸۰۰ تاکسی برقی بستیون، دانگ فنگ و لونا برای تهران انجام شد
  • ثبت سفارش واردات ۲۸۰۰ تاکسی برقی بستیون، دانگ‌فنگ و لونا برای تهران انجام شد
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/ نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • رشد ۱۱۹۹۲هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج؛ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • فروش بیش از ۱۰۱ هزار سکه در ۸ حراج/ امروز نهمین حراج سکه برگزار می‌شود
  • ترجمیک، بهترین موسسه خدمات ترجمه، ویرایش و تولید محتوا
  • شاخص کل بورس به زیر دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد رفت
  • رشد ۷درصدی تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۲/ رفع چالش نقدینگی ۱۶ هزار واحد صنعتی با عرضه اعتباری ۸۰ همتی