Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفارپور از رونمایی کتاب‌های شهدای ورزشکار خبر داد و گفت: تلاش داریم به مناسبت پاسداشت چهل سالگی دفاع مقدس منش شهدای ورزشکار و سیره عملی این مردان خدایی را برای نوجوانان و جوانان امروز تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «کاظم غفارپور» امروز(30شهریور) در جمع خبرنگاران ضمن تشریح برنامه های ورزشی سپاه کربلا ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس، گفت: تاکنون ۳ برنامه شاخص از برنامه‌های دفاع مقدس شامل: ۲ مرحله والیبال ساحلی به میزبانی شهرستان محمودآباد و مرحله دوم به میزبانی شهرستان نور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران افزود: یک مرحله تور دوچرخه‌سواری دانش‌آموزی نیز با حضور دانش‌آموزان بسیجی شهریور ماه به میزبانی شهرستان ساری برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اختتامیه مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان مازندران روز گذشته در شهرستان بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات مرحله اول به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار شده بود و روز گذشته با حضور ۸۰ شناگر از ۱۳ شهرستان استان مازندران به میزبانی اداره کل شیلات در شهرستان بابلسر برگزار شد.

 

غفارپور ادامه داد: مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان استان در دو رده سنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال برگزار شده که شهرستان بابلسر در رده سنی بالای ۱۴ سال حائر رتبه برتر شد.

 

وی از برگزاری آئین رونمایی کتاب‌های شهدای ورزشکار  خبر داد  و گفت: به مناسبت پاسداشت چهل سالگی دفاع مقدس ورزشکاران بسیجی استان از رامسر تا گلوگاه را در قالب تور دوچرخه‌سواری رکاب می‌زنند.

 

غفارپور از نشست صمیمی ورزشکاران بسیجی استان با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران و «حسن رنگرز» مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد و تصریح کرد: از ۲۰ ایثارگر ورزشکار در سطح استان مازندران که در دفاع مقدس نقش داشتند توسط کمیته ورزش و جونان در هفته دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: رونمایی کتاب شهدای ورزشکار چهل سالگی دفاع مقدس تور دوچرخه سواری میزبانی شهرستان شهدای ورزشکار دفاع مقدس برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • اعتبارات سفر دولت مربوط به موزه دفاع مقدس مازندران جذب شد
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود