Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@19:39:29 GMT

از سرگیری پرواز مستقیم تهران _ استانبول

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۷۳۲

از سرگیری پرواز مستقیم تهران _ استانبول

سایت‌های پرواز از برقراری مجدد پروازهای مستقیم تهران _ استانبول خبر دادند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ پس از شیوع همه گیری کرونا در جهان مرز های بسیاری از کشور ها بسته شد و تمامی سفرهای زمینی و هوایی آنها لغو شد.

سفر های هوایی از مبدا ایران به ترکیه پس از کش و قوس های فراوان و چندین بار لغو شدن بالاخره امروز از سر گرفته شد و در حال حاضر پرواز های مستقیم تهران _ استانبول توسط هواپیمایی ترکیش برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرواز استانبول پرواز مستقیم تهران استانبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه

برای رفتن و اقامت در کشور ترکیه دو آیتم اهمیت زیادی دارد. یکی انتخاب خط هوایی پرواز و دیگری انتخاب هتل. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در ترکیه هتل آوانتگارد استانبول است که تمام امکانات رفاهی را دارد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین خطوط هوایی مسیر ترکیه می‌پردازیم.

معرفی خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه

پروازهای ترکیه از تنوع زیادی برخوردار هستند و تعداد زیادی از ایرلاین‌های داخلی و خارجی در این مسیر شلوغ اقدام به جابه‌جایی و انتقال مسافران می‌کنند. در ادامه به معرفی این پروازها می‌پردازیم.

پرواز با ایرلاین ترکی به ترکیه

پروازهای ایرلاین ترک در میان همه پروازها به کشور ترکیه محبوبیت زیادی داشته و بسیاری از افراد این پرواز را به‌دلیل کیفیت بالای خدمات انتخاب می‌کنند. در واقع، خدمات ارائه شده با کیفیت بالا باعث افزایش رضایت مسافران شده است. این پرواز از شهرهایی مانند تهران، شیراز، مشهد، تبریز، اصفهان و ارومیه انجام شده و بسیاری از مسافران سفر با هواپیمای آن را ایمن می‌دانند. ارائه بلیط‌های پرواز به ترکیه به دو صورت چارتری و سیستمی صورت می‌گیرد.

ترکیش ایرلاین – Turkish Airlines – پروازهای ایران به ترکیه

این شرکت بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی ترکیه به‌شمار می‌رود که از سال 1933 فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین، این شرکت هواپیمایی، چهارمین شرکت بزرگ هواپیمایی دنیا و سومین ایرلاین بزرگ اروپا محسوب می‌شود.

بلیط ‌های پرواز این شرکت طرفداران زیادی داشته و بسیاری از افراد با بلیط‌های این شرکت به ترکیه سفر می‌کنند. این پرواز بلیط‌های متنوعی داشته و از مهمترین مزایای آن می‌توان به کلاس‌های پروازی مختلف، راحتی فضای کابین و صندلی‌ها، امنیت بالا، تنوع غذایی زیاد در طول پرواز و پرسنل حرفه‌ای و مجرب اشاره کرد.

آنادولوجت AnadoluJet

آنادولوجت نیز از معروف‌ترین ایرلاین‌های کشور ترکیه به‌شمار می‌رود. دفتر اصلی این شرکت هواپیمایی در آنکارا واقع شده و تاسیس آن به سال 2008 برمی‌گردد. به‌دلیل وجود پروازهای زیاد در هفته از ایران به ترکیه و بالعکس، مسافران با خیال راحت می‌توانند سفرهای خود را انجام دهند. آنادولوجت دارای بیش از 40 فرودگاه در شهرهای مختلف است و بلیط‌های آن نسبت به سایر پروازها قیمت کمتری دارد. این ایرلاین دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی دارد.

ماوی گوک Mavi Gök

ماوی گوک تنها ایرلاینی بوده که دارای پرواز مستقیم از ایران به شهر آنتالیا است. با توجه به این موضوع همه افرادی که می‌خواهند به‌صورت مستقیم به از ایران به آنتالیا بروند باید حتماً از این پرواز استفاده کنند. این شرکت هواپیمایی در سال 2007 تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در آنتالیا قرار دارد. کیفیت هواپیماهای این شرکت هواپیمایی بسیار بالا بوده و خدمات متنوع و زیادی در طی سفر به مسافران ارائه می‌شود. عرضه بلیط‌های هواپیمای این پرواز در دو کلاس پروازی بیزینس و اکونومی صورت می‌گیرد.

فری برد Freebird Airlines

آغاز به کار این ایرلاین به سال 2001 برمی‌گردد. این ایرلاین نیز محبوبیت زیادی داشته و به‌صورت روزانه و هفتگی پرواز به ترکیه دارد و به همین دلیل، مسافران در روزهای مختلف می‌توانند به ترکیه از طریق هواپیماهای این شرکت پرواز کنند. این شرکت هر سه کلاس پروازی را داشته و بهترین خدمات لوکس را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

پگاسوس Pegasus

این ایرلاین نیز به خوش نام بودن خود شهرت زیادی دارد و تاسیس آن به سال 2005 توسط ثروتمندترین خانواده هندی یعنی سابانجی برمی‌گردد. قیمت بلیط‌های این پرواز بسیار ارزان بوده و به‌دلیل کاهش هزینه‌های خود فاقد کترینگ بوده و مسافران در صورت تمایل به صرف غذا باید از 24 ساعت قبل سفارش غذای خود را به شرکت هواپیمایی اعلام کنند.

رزرو هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما در فلای تودی

فلای تودی یک وبسایت جامع برای رزرو هتل و خرید آنلاین بلیط هواپیما است. این وبسایت به شما امکان می دهد که به راحتی و به سرعت، هتل و پرواز خود را رزرو کنید و از تخفیف های ویژه نیز بهره مند شوید. اگر قصد سفر به استانبول را دارید، برای رزرو هتل هایی مثل هتل آوانتگارد استانبول یا سایر هتل ها و خرید بلیط تهران استانبول به فلای تودی مراجعه کنید تا بتوانید برای یک سفر امن و ارزان برنامه ریزی کنید.

سخن آخر

انتخاب بهترین خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه به شما کمک می‌کند تا سفری راحت داشته باشید. در این مقاله بهترین ایرلاین‌های برای سفر از ایران به ترکیه و بالعکس معرفی شدند.امیدواریم شما عزیزان با خواندن این مقاله اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورده و بتوانید با انتخاب ایرلاین موردنظرتان، سفری خاطره‌انگیز را در کشور زیبایی ترکیه برای خود رقم بزنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898747

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال وقفه
  • ادامه پرواز پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان افغانستان
  • اولین نبرد هوایی بین هواپیمای هوش مصنوعی و خلبان انسانی