Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با بیان اینکه جهان خیالی کاخ سفید با مکانیسم ماشه امن‌تر نخواهد شد، تصریح کرد که تلخ‌ترین روزها و ساعت‌ها در حال رقم خوردن برای آمریکاست

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجه و بین‌الملل گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، نشست خبری سعید خطیب‌زاده  در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

وی در ابتدا گفت: هفته دفاع مقدس بزرگداشت 40 سال غیرت و دلاورمردی غیرتمندان ایران اسلامی را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان جنگ و پیران امسال، راه عزتمندی را به ما یاد دادند و مرهون قطرات خون آن‌ها هستیم. امیدواریم نسل جدید این تاریخ را ببینند و بخوانند که سربلندی و عزت ما چگونه و با چه زحماتی به‌دست‌آمده است.

وی علت برگزاری جلسه در روز یکشنبه و یک روز زودتر از موعد مقرر را در خصوص برگزاری جلسه مهمی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس عنوان کرد.

خطیب زاده به رایزنی‌های ظریف در روزهای اخیر پرداخت و گفت: گفتگوهای تلفنی ظریف با وزیر خارجه جمهوری ارمنستان و سرپرست وزارت خارجه افغانستان انجام‌شده و ظریف در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل متحد به‌صورت آنلاین سخنرانی خواهد کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره اظهارات پمپئو درباره بازگشت تحریم‌ها اظهار کرد: جهان خیالی پمپئو امن‌تر نخواهد شد و از زمانی که تصمیم گرفت در این فضا وارد شود، جهان جز خون و خونریزی ندیده است. از فلسطین تا افغانستان چیزی جز این میراث شکست‌خورده نیست و به لیست یاغیگری‌های واشنگتن افزوده می‌شود و تصور می‌کنم برای ایالات‌متحده تلخ‌ترین روزها و ساعت‌ها در حال رقم خوردن است. پیام تهران به واشنگتن این است که به جامعه جهانی بازگردد و دست از یاغی‌گری بردار. در این صورت، جامعه جهانی آمریکا را خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: سخنگوی وزارت امور خارجه نشست خبری خطیب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرارو، به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

عوارض مصرف زیاد قهوه ؛ مقدار مجاز مصرف قهوه در روز | محاسن و مضرات قهوه را بشناسید کد خبر 846630 برچسب‌ها خبر مهم بیماری - کبد قهوه

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • اصفهان صاحب ظرفیت‌های ناشناخته زیادی است
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • بهترین زمان خوردن قهوه برای کبد چرب | مضرات خوردن قهوه در شب را بدانید
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن