Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@18:09:04 GMT

انتقاد از عدم مرمت میدان حسن آباد بعد از گذشت ۱۳ ماه

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۸۰۹

انتقاد از عدم مرمت میدان حسن آباد بعد از گذشت ۱۳ ماه

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در مورد چرایی عدم مرمت میدان حسن آباد بعداز گذشت ۱۳ ماه از آتش سوزی خواستار ارائه توضیحاتی از سوی شهردار تهران شد.

به گزارش ایسنا، زهرا نژادبهرام در تذکر پیش از دستور خود در جلسه صبح امروز شورای شهر با بیان اینکه از آتش سوزی میدان حسن آباد ۱۳ ماه می گذرد و هنوز اقدامی برای مرمت آن انجام نشده است، گفت: متاسفانه با اینکه در همان زمان همه حتی رئیس جمهوری بر ضرورت مرمت هر چه سریعتر  این بنا تاکید کردند اما اقدامی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اهمیت این میدان بر کسی پوشیده نیست و این رها شدگی در مرمت در حالی است که رئیس جمهوری هم بر مرمت آن تاکید کرده اند، اظهارکرد: حتی برای طراحی مجدد و نحوه مرمت مسابقه دانشجویی از سوی دانشگاه تهران انجام شد و حتی با وجود اینکه برنده هم مشخص شد اما هیچ اقدام جدی صورت نگرفته است.

نژادبهرام با تاکید بر اینکه ظاهرا قرار نیست مرمتی صورت گیرد،گفت: شنیده شده است که گویا مالک ملک دچار حریق شده در میدان حسن آباد خصوصی است و تمایلی به تغییر کاربری ندارد و شهرداری هم مرمت را متوقف کرده است  بنابراین از شهردار تهران می خواهم در اسرع وقت در مورد علت عدم تحقق مرمت میدان حسن آباد توضیحاتی ارائه دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زهرا نژادبهرام مرمت میدان حسن آباد آتش سوزي شهرداري تهران میدان حسن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود اعلام و بر حق جمهوری اسلامی ایران در این میدان تاکید کرد.

کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

کنعانی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فیمابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

کنعانی بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفتگوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولتهای ثالث در خصوص این موضوع تصریح نمود.

وی گفت: بدون تردید دولتهای ذیربط می‌توانند در پرتو همکاریهای دوستانه و در راستای منافع مشترک، به دور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

کد خبر 6088125 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • بازبینی ادواری همه خطوط تاکسیرانی 
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • تاکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود