Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:28:38 GMT

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی تفنگ از امروز

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۰۰۰

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی تفنگ از امروز

دور جدید تمرینات تیم ملی تفنگ از امروز ۳۰ شهریور با حضور ۱۰ ملی پوش آغاز می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، دور جدید تمرینات تیم ملی تفنگ بعد از یک هفته استراحت از امروز آغاز می‌شود. در دور جدید تمرینات تیم ملی تفنگ نجمه خدمتی، الهه احمدی، آرمینا صادقیان، مه لقا جام بزرگ، فاطمه کرم زاده ، مهیار صداقت، امیر محمد نکونام، حسین باقری، پوریا نوروزیان و امیرسیاوش ذوالفقاریان در تمرینات حضور دارند که زیر نظر الهام هاشمی و مریم طالبی تمرینات را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اردوی تیم ملی تپانچه هم از هفته گذشته آغاز شده که هانیه رستمیان و جواد فروغی زیر نظر محسن نصراصفهانی تمریناتشان را دنبال می‌کنند.

 

از اسفند ماه با شیوع کرونا اردوهای تیم ملی تیراندازی تعطیل شد و با بهتر شدن شرایط ملی‌پوشان می‌توانند در نوبت صبح تمریناتشان را زیر نظر مربیان در سالن فدراسیون انجام دهند.

تیراندازی (اسلحه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیراندازی اسلحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت

در ادامه مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان ایران از صعود به فینال تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بازماندند. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در هفتمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در دور دوم تفنگ 50 متر سه وضعیت در خط آتش ایستادند.

در پایان دور دوم مقدماتی امیر محمد نکونام با 588 امتیاز و پوریا نوروزیان با 587 امتیاز از راهیابی به فینال بازماندند. در بخش بانوان نیز فاطمه امینی با 583 امتیاز، نجمه خدمتی با 582 امتیاز و الهه احمدی با 580 امتیاز موفق به صعود به فینال نشدند.

رستمیان در تپانچه 25 متر پنجم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • بازدید رییس کمیته ملی پارالمپیک از تمرینات پاراکمانداران
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان