Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:16:56 GMT

جای خالی تحصیلکردگان محیط زیست در آزمون استخدامی شهرداری

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۰۹۷

جای خالی تحصیلکردگان محیط زیست در آزمون استخدامی شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران طی تذکری گفت: در بودجه شهرداری بعد از حوزه حمل و نقل که بیشترین بودجه را به خود اختصاص می‌دهد، حوزه خدمات شهری و ایمنی بیشترین بودجه را دارد و تقریباً از کل بودجه حوزه‌ها، ۲۰ ممیز ۸ صدم آن مربوط به حوزه خدمات شهری و مدیریت بحران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما در بین رشته‌های مورد نیازی که برای آزمون دستیاری شهرداری تهران اعلام شده، علوم اقتصادی، علوم اجتماعی، مدیریت، مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی ارتباطات، معماری و شهرسازی مشاهده می‌شود و رشته‌هایی که مربوط به حوزه محیط زیست، ایمنی، خدمات و فضای سبز است در این لیست اصلاً قرار ندارد.

نوری با تاکید بر اینکه رشته‌های گروه محیط زیست باید در گروه درخواست‌های شهرداری تهران باشد گفت: اینها رشته‌هایی است که حتماً باید جزو درخواست‌ها باشد؛ رشته محیط زیست با گرایش آب، زیست شناسی گیاهی، مهندسی ایمنی، مهندسی طراحی محیط زیست، مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مهندسی آبخیزداری، مهندسی فضای سبز از مواردی هستند که باید در این آزمون به آنها توجه می‌شد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات ایمنی شورای شهر تهران گفت: جای تعجب دارد که برای حوزه‌ای که بخش عمده‌ای از اعتبارات و مأموریت‌های شهری در آن انجام می‌شود در آزمون استخدامی اصلاً توجهی نشده است. چطور ما تعدادی دستیار را جذب می‌کنیم و اصلاً این رشته‌ها را در نظر نمی‌گیریم. بنابراین خواهش می‌کنم معاونت برنامه ریزی به این نکته توجه کند تا اقدام خوبی که انجام داده، اقدامی کامل باشد.

کد خبر 5028085 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: زهرا صدراعظم نوری حفاظت از محیط زیست آزمون استخدامی شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا قوه قضاییه ترافیک وضعیت راهها پلیس راهور پیش بینی وضعیت هوا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی آیت الله سید ابراهیم رئیسی متروی تهران محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سازمان سنجش اعلام کرد به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگاری سال 1403 که در هجدهم اسفند 1402 برگزار شد، می‌رساند که کارنامه اعلام نتایج اولیه متقاضیان رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: sanjesh.org قرار گرفته است.
متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون ، در صورتی که جزء معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، موظفند برای اقدامات بعدی، سه روز پس از اعلام نتایج اولیه از چهارشنبه
پنجم اردیبهشت 1403 با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش جذب و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی برای حضور در فرایند و تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • اعلام اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار ۱۴۰۳
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • برخی رشته های پزشکی در مرز بحران/ صندلی های خالی دستیاری
  • گرامیداشت روز زمین پاک در قزوین 
  • دانشگاه تهران تنها دانشگاه ایرانی دارای رتبه در «مدیریت و کسب‌وکار» و «علوم محیط زیست»