Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@20:45:59 GMT

گروگان گیری در کرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۲۱۱

گروگان گیری در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از شناسایی اعضای باند آدم ربایی و رهایی نوجوان 16ساله ربوده شده کمتر از 48 ساعت در شهرستان کهنوج خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در پی دریافت گزارش میدانی مبنی بر ربایش فردی 16 ساله توسط افراد ناشناس در شهرستان رودان و مخفی شدن آدم ربایان در شهرستان کهنوج استان کرمان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی موفق شدند محل اختفای اعضای باند آدم ربایان و نگهداری گروگان را در مناطق حاشیه ای شهرستان کهنوج شناسایی کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران با اخذ نیابت قضائی از دادگاه عمومی و انقلاب بندرعباس به شهرستان کهنوج اعزام و با همکاری پلیس کهنوج موفق شدند مخفیگاه آدم ربایان و محل نگهداری فرد ربوده شده را محاصره کنند.

سردار جعفری اظهار داشت: دو آدم ربا با توجه به حضور و اشرافیت تکاوران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و با میانجی گری ریش سفیدان محلی ضمن تسلیم خود ، نوجوان ربوده شده را نیز صحیح و سالم آزاد کردند که به آغوش خانواده بازگشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرمان حوادث گروگان گیری شهرستان کهنوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مأموریت‌های محوله و بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه، به یک دستگاه خودرو  مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

دیگر خبرها

  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس