Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:24:03 GMT

برداشت پیاز در شهرستان بیله‌سوار آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۲۷۶

برداشت پیاز در شهرستان بیله‌سوار آغاز شد

 مدیر جهاد کشاورزی بیله سوار  روز یکشنبه به ایرنا گفت: امسال بیش از ۶۰ هکتار در این شهرستان زیر کشت پیاز رفته  که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش سطح زیر کشت دارد و پیش بینی می‌شود حدود ۲۳۰۰ تن محصول تولید و روانه بازار شود.  

ربعلی جهانی بیان کرد: در هر هکتار ۴۰ تن از این محصول برداشت می‌شود و از سال گذشته وارد الگوی کشت منطقه  و در راستای  تنوع محصولات زراعی  شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او بیان کرد: پیاز علاوه برمزایای بالا یک محصول اشتغال زا نیز می‌باشد و در این شهرستان ارقام مختلف با کیفیت بالا از قبیل رقم ایتالیایی. هوراند و قره چمن کشت شده است.

بیله‌سوار در شمال اردبیل واقع است.

برچسب‌ها اراضی کشاورزی اردبیل بیله سوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراضی کشاورزی اردبیل بیله سوار اراضی کشاورزی اردبیل بیله سوار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور

هودیانی  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بمپور گفت:  مهمترین ارقام کشت شده در منطقه مهرگان، سیروان، سارنگ و نارین است. هودیانی گفت بیش از ۳۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم آبی از سطح ۳۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی بخش‌های مرکزی و کلاتان برعهده خواهند داشت. وی پیش بینی کرد امسال بیش از ۱۱ هزار تن از این محصول برداشت شود.

هودیانی افزود: امسال با هدف حمایت از کشاورزان صددرصد اراضی گندم کشت شده در بمپور بصورت قراردادی کشت شده است و بیش از هزار نفر در کار کاشت، داشت و برداشت گندم در بمپور مشغول به کار هستند.

بمپور از شمال به بخش‌های حومه و بزمان شهرستان ایرانشهر، از مشرق به شهرستان سرباز و از جنوب به شهرستان نیک‌شهر و از مغرب به شهرستان دلگان محدود می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • بارندگی‌ شدید موجب توقف برداشت مقطعی پیاز شد
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان