Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، بسیاری از داوطلبان برای کمک در روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان جذب می‌شوند.

این خبردر جریان نشست مشترک کمیته جوانان و ورزش و کمیسیون مرکزی انتخابات تاجیکستان اعلام شد.

«دلنازه احمدزاده» معاون کمیته جوانان و ورزش تاجیکستان در این مورد گفت: 10 هزار داوطلب در تمامی شهر و نواحی در انتخابات ریاست جمهوری کشور جذب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 250 نفر از آنها که مسلط به زبان‌های تاجیکی، روسی و انگلیسی هستند به ناظران بین‌المللی کمک می‌کنند.

احمد زاده گفت: امروزه، کارهای داوطلبانه در کشور به خوبی سازمان یافته است، داوطلبان تقریبا در همه برنامه‌های سیاسی، فرهنگی و تفریحی، علمی و آموزشی، ورزشی، جمعی و رویدادهای بین‌المللی کشور شرکت می‌کنند.

داوطلبان در تهیه فهرست رای دهندگان و ثبت نام آنها، توزیع مواد اطلاعاتی، تشکیل جلسات با مردم، همراهی کردن ناظران بین‌المللی کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: تاجیکستان انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد تقی شاهچراغی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری ورامین که با موضوع انتخابات برگزار شد، طی سخنانی گفت: عملیات «وعده صادق» اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است.

وی گفت: اخیراً برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم در سطح کشور گفت: در مرحله دوم انتخابات در سطح کشور در ۱۵ استان و در ۲۲ حوزه انتخابیه ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند و در ورامین برابر قانون انتخابات به دور دوم کشیده شد.

شاهچراغی در پایان گفت: عوامل برگزاری انتخابات در سطح کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیأت اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

کد خبر 6088186

دیگر خبرها

  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می‌کنند
  • ۹۰ داوطلب در دور دوم برای تصاحب ۴۵کرسی مجلس رقابت می کنند
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکورسراسری ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌های کشور
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید