Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در دویست و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران پیشنهادی مبنی بر اختصاص جلسات سه‌شنبه یک هفته در میان شورا به بحث باغات مطرح شد.

بهاره آروین و محمود میرلوحی گفتند، وقت زیاد گذاشتن روی یک مساله لزوماً به معنای کارایی بیشتر نیست و خیلی وقت‌ها عکس آن است.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران با بیان اینکه من اساساً به فرایند بررسی پرونده باغات در صحن علنی شورا انتقاد دارم، گفت: چرا باید در شورای شهر پایتخت این‌همه زمان برای بررسی پرونده باغات بگذاریم؟ خواهشم از دوستان این است که مرور کنند و ببینند در کدام شهر دیگری هفته‌ای یک جلسه از شورا مختص پرونده باغات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بعضاً ما شاهد پرونده‌های چالش‌برانگیزی هم هستیم که درنهایت بازگشت به کمیسیون دارند و پس از مدتی دوباره برای بررسی مجدد به صحن می‌آیند. پس فرایند ما برای رسیدگی به بحث باغات درست نیست و بایستی اصلاح شود.

آروین با تاکید بر اینکه شورای شهر پایتخت با این حجم بالای کار نباید پرونده‌های باغات را بررسی کند، عنوان کرد: پیشنهاد من این است که در سال آخر شورا یک تصمیم خیر دنیا و آخرت بگیریم و برای شورای بعد هم آن را پایه‌گذاری کنیم تا اساساً این‌همه وقت شورا پای این پرونده‌ها نرود. متأسفانه در دوره‌های قبلی شورا روندی اشتباه وجود داشته و ما هم در حال ادامه دادن آن هستیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: ما می‌توانیم جلسه یک هفته در میان شورا را در روزهای سه‌شنبه برای رسیدگی به اجرای سایر مصوبات شورا اختصاص دهیم. مشکل وقت گذاشتن نیست در روزهای سه‌شنبه نیست. مشکل این است که آیا این وقت را به صورت بهینه صرف می‌کنیم؟

درنهایت پیشنهاد اختصاص جلسات یک هفته در میان شورا در روزهای سه‌شنبه به پرونده‌های باغات با ۱۱ موافق و ۵ مخالف به تصویب رسید.

کد خبر 5028095 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران باغات بهاره آروین شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا قوه قضاییه ترافیک وضعیت راهها پلیس راهور پیش بینی وضعیت هوا سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی آیت الله سید ابراهیم رئیسی متروی تهران شورای شهر سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روزهای آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ شروع می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟