Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@23:43:32 GMT

اعزام به ازبکستان با ترکیب اصلی بازیکنان هنوز قطعی نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۲۸۶

اعزام به ازبکستان با ترکیب اصلی بازیکنان هنوز قطعی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیدمحمد ناظم الشریعه در ابتدا گفت: با اینکه در ماه های اخیر امکان اعزام و میزبانی مسابقات را نداشتیم، اما شرایط تیم ملی خوب است. اردوها را تا جایی که می توانستیم به خوبی پیش بردیم و از شرایط بازیکنان آگاهی کاملی پیدا کردیم.

وی افزود: شیوع کرونا باعث شد تا کار سخت و پیچیده شود، حتی مسابقات جام ملتها را برای چندین بار دچار وقفه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از موارد که فدراسیون کشورها مخالفتی با اعزام تیم هایشان نداشتند، اما دولت ها اجازه سفر را به تیم های ملی کشورشان ندادند. اما با پیگیری های صورت گرفته اکنون فرصت خوبی برای ما ایجاد شده که دو بازی دوستانه با ازبکستان داشته باشیم و باتوجه به شرایط فعلی باید قدر این دو بازی را بدانیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درخصوص نفرات اعزامی تصریح کرد: یک اردوی دیگر تا پیش از اعزام خواهیم داشت که با هدف ایجاد هارمونی تاکتیکی برگزار خواهد شد. البته اینکه با نفرات اصلی عازم شویم، هنوز قطعی نیست. به هرحال فوتسال ایران علاوه بر بازیکنان ارزشمند و شناخته شده، بازیکنان جوانی هم دارد که باید به آنها فرصت بدهیم. فوتسال ایران سومی جهان را در کارنامه دارد و باید نکات مختلفی را درنظر داشته باشیم.

ناظم الشریعه ادامه داد: با همکارانم در کادرفنی و سایر همکاران در باشگاه ها درباره اعزام با تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان مشورت خواهم کرد تا تصمیم نهایی را بگیریم. اینکه به بازیکنان جوان فرصت بدهیم و از طرفی دست خودمان را برای حریفان رو نکنیم، چراکه از الان باید به دور دوم مسابقات و احتمال بسیار زیاد رویارویی با ازبکستان هم نیم نگاهی داشته باشیم.

وی با اشاره به نحوه اعزام تیم به ازبکستان گفت: به هر حال دو تیم ملی با هم عازم خواهیم شد. فوتبال همیشه جایگاه خاص خود را دارد و فوتسال هم که چندین دوره قهرمانی آسیا و سومی جهان را کسب کرده است. این اتفاق خوبی است. در سال های گذشته هم اعزام های سخت و هم اعزام های مناسبی داشتیم، اما این بار خوشبختانه با شرایطی بهتر از همیشه عازم می‌شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان اضافه کرد: حفظ شخصیت بازیکنان بزرگی که داریم، همیشه از دغدغه های کادرفنی بوده است. جایگاه ویژه ای در فوتسال جهان داریم و باید نگاه فعلی در آینده هم ادامه دار باشد. تلاش ما نیز استفاده حداکثری از این شرایط ایجاد شده خواهد بود.

کد خبر 5028134 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران محمد ناظم الشریعه فوتسال تیم ملی فوتسال ازبکستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال ویروس کرونا نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال شهر خودرو مشهد فوتسال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش (فیلم)

 

 

 

منبع : ورزش سه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکنیک فوق العاده کودک خرمشهری در زمین فوتسال (فیلم) سجده فوتسالیست‌های ناشنوا بر پرچم مقدس ایران بعد از قهرمانی در جهان (فیلم) هنرنمایی های زیبا در فوتسال (فیلم)

دیگر خبرها

  • فیلم| درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • لحظات زد و خورد بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش (فیلم)
  • فیلم/ درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش!
  • ببینید | درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال