Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت:پرداخت تسهیلات ویژه اشتغال زایی جوانان درفارس آغاز شد.

 عباس   حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار برنا از فارس با تشریح فرآیندهای مدیریتی در جهت راه اندازی و توسعه کسب و کار جوانان بیان کرد:  وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی امور جوانان و با هدف ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از کارآفرینان و افراد خلاق و نوآور، کارآفرینی اجتماعی، اجرای طرحهای توانمندسازی در مناطق کمتر برخوردار و افزایش ظرفیت و فرصتهای اشتغالزایی برای جوانان، اقدام به انعقاد قرارداد عاملیت با صندوق کارآفرینی امید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد:  اداره کل ورزش و جوانان استان فارس پس از دریافت قرارداد و  شیوه نامه اجرایی با تشکیل کارگروه تخصصی و نشست با  مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید فارس ، آماده بررسی و معرفی جوانان حائز شرایط جهت دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید استان است. مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود : سقف مبلغ تسهیلات اعطایی  حداکثر معادل 80 درصد مبلغ کل لازم برای سرمایه گذاری متقاضی و تا سقف یک میلیارد ریال با استناد به مدارک معتبر(طرح توجیهی، پیش فاکتور، فاکتور رسمی ) ارائه شده از سوی متقاضی، خواهد بود و رعایت بازه سنی 35-18 سال (به استثنای مراکز و دفاتر مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده، مراکز و یا سمنهای اشتغالزایی آسیبهای اجتماعی در قالب بند 3 ماده 2) از شرایط اصلی در دریافت این تسهیلات است. حاجی زاده تصریح کرد: اشخاص حقوقی از جمله: تعاونی ها، سازمان های مردم نهاد( با ملاحظه دارا بودن شناسه حقوقی)، شرکت های سهامی خاص(با ملاحظه مدیریت جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی) در اولویت پرداخت تسهیلات هستند و  استفاده از این تسهیلات برای شاغلین در بخش دولتی و نهادهای عمومی امکان پذیر نمی¬باشد  وی با تاکید بر حمایت اصولی از سازمان های مردم نهاد و اساتید جوان دانشگاهی افزود: علاوه بر سازمان های مردم نهاد دارای مجوز از وزارت ورزش و جوانان آماده پرداخت تسهیلات به  اعضای هیات علمی جوان  دانشگاه ها   برای  کمک به راه اندازی و یا توسعه مراکز مشاوره هستیم. مدیرکل ورزش و جوانان فارس عنوان کرد : صنایع دستی و گردشگری، بوم گردی ، کسب و کارهای معرفی شده در قالب صندوقهای خرد اعتباری زنان روستایی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات- فضای مجازی، توسعه الگوی روستای بدون بیکار، صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی- گلخانه های کوچک مقیاس، توسعه الگوی یک روستا یک محصول به منظور ارتقاء زنجیره ارزش محصولات روستایی ، کفش و پوشاک، مصنوعات چرمی، حمایت از طرحهای دانش بنیان ، صنایع خلاق (مانند اسباب بازی، چاپ ونشر، گرافیک، طراحی محصول، تبلیغات و بازاریابی، موسیقی و هنرهای نمایشی، معماری، گیاهان دارویی )از جمله موضوعات مورد حمایت   در پرداخت این تسهیلات به جوانان است. حاجی زاده ادامه داد:حمایت از استارت آپ ها و رویدادهای استارتاپی (کسب وکارهای نوپا) ، همکاری با شتاب دهنده های کسب و کار ، طرح های حوزه توسعه صنعت بسته بندی ، توسعه شبکه حمل و نقل و مسافربری روستایی ، توسعه واحد بارانداز با هدف ایجاد شبکه فروش محصولات تولیدی روستاها ، مراکز مشاوره ازدواج، طرحهای اشتغالزا در حوزه آسیب های اجتماعی، طرح های مرتبط با کارآفرینی اجتماعی ، طرحهای اشتغالزا با رویکرد حفاظت از محیط زیست  و راه اندازی باشگاه های ورزشی از دیگر موارد مورد حمایت درپرداخت وام اشتغال زایی است. وی خاطر درمورد نحوه اقدام جوانان برای ارایه طرح و دریافت تسهیلات بیان کرد: جوانان می توانند با مراجعه به ادارات ورزش و جوانان شهرستان محل زندگی خود از روند دریافت این تسهیلات آگاهی کسب کنند و پس از دریافت مشاوره های لازم از کارشناسان اداری نسبت به ارایه طرح شغلی ، تقاضای خود را جهت دریافت تسهیلات توسط کارشناسان و از طریق اتوماسیون اداری به دبیر خانه مرکزی استان واقع در معاونت فرهنگی و امور جوانان ادار کل ورزش و جوانان جهت طی مراحل اداری  و معرفی به بانک عامل ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس تسهیلات اشتغال زایی پرداخت تسهیلات ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل، گفت: سال گذشته در اردبیل برای ۱۴ هزار زوج متقاضی تسهیلات ازدواج وام پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یاسیر عبداللهی صبح امروز در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، اظهار داشت: نزدیک به 3 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل در سال گذشته پرداخت شده است.

وی از پرداخت 2 هزار و 850 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای 14 هزار متقاضی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: 644 میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای 11 هزار و 300 متقاضی در استان پرداخت شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل عملکرد هر کدام از بانک‌ها در زمینه وضعیت پرداخت تسهیلات را یادآور شد و بیان کرد: سرعت‌بخشی به پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار ضروری است.

عبداللهی با اشاره به وجود برخی روش‌های الکترونیکی در تعدادی از بانک‌ها تصریح کرد: معرفی و اطلاع‌رسانی این شیوه‌های مجازی به متقاضیان تسهیلات در تسریع پرداخت‌ها و کاهش صف‌های انتظار اهمیت دارد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این نشست با اشاره به هدف‌گذاری پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن در تبصره 13 قانون بودجه خواستار پیگیری بانک‌ها برای پرداخت این تسهیلات به واجدان شرایط و کاهش صف‌های انتظار شد.

افسانه جهانی ادامه داد: میزان تسهیلات برای فرزند اول 40 میلیون تومان، دوم 80 میلیون تومان، سوم 120 میلیون تومان، چهارم 150 میلیون تومان و پنجم 200 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی