Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@09:23:25 GMT

با تلاش نیروهای انتظامی، کیان پیدا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۳۷۵

با تلاش نیروهای انتظامی، کیان پیدا شد

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به گم شدن کودک 3 ساله به نام کیان در کوه ها و ارتفاعات "دالاهو"، گفت: خوشبختانه جست وجوی 12 ساعته برای یافتن وی ثمربخش بود و به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: حوالی ساعت 17 عصر روز جمعه یک مورد مفقودی کودک 3 ساله به پلیس 110 گزارش شد که با توجه به حساسیت موضوع، فرماندار و سرپرست انتظامی شهرستان "دالاهو" با حضور میدانی در محل همراه با ماموران پلیس آگاهی، امنیت عمومی، یگان ویژه، نیروهای امدادی و بسیج مردمی کار جست و جو را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این میان دستورات لازم نیز از مرکز استان توسط استاندار به فرمانداری شهرستان و سردار جاویدان فرمانده انتظامی کرمانشاه مبنی بر به کارگیری همه توان و ظرفیت و همچنین اعزام نیروهای یگان ویژه استان به منطقه برای یافتن کودک 3 ساله داده شد.

سرهنگ آمویی ادامه داد: طبق اظهارات خانواده کودک گمشده آنها از "سرپل ذهاب" به سمت "دالاهو" در حال حرکت بوده اند که حوالی "سرخه دیزه" و در حاشیه جاده کنار باغی برای استراحت توقف می کنند اما پس از ساعتی متوجه غیبت کودک 3 ساله خود می شوند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه افزود: با اعلام موضوع چند تیم پلیس و نیروهای امدادی و مردمی به همراه خانواده جست وجوی گسترده خود را برای یافتن کودک گمشده آغاز می کنند که در البته در این میان گسترده بودن کوه ها کار جست وجو را سخت کرده بود.

او تصریح کرد: با این حال نیروهای پلیس، هلال احمر، اهالی منطقه و خانواده کودک گمشده دست از تلاش و جست و جو برنداشتند تا اینکه حوالی ساعت 5 صبح شنبه و پس از 12 ساعت جست و جوی بی وقفه "کیان" 3 ساله در کوه های روبه روی روستای "سرخه دیزه" و میان چند درخت پیدا شد.

سرهنگ آمویی افزود: این کودک 3 ساله در حالی صحیح و سالم پیدا شد که خطرات فراوانی مانند پرت شدن از کوه، حمله حیوانات وحشی و ... او را تهدید می کرد اما خواست خداوند برای وی و خانواده اش چیز دیگری بود و خوشبختانه این کودک در سلامت کامل به سر می برد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در ادامه ضمن آنکه از خانواده ها خواست بیش از پیش مراقب کودکان خود خصوصا زمانی که بیرون از منزل هستند، باشند، گفت: آنها درک درستی از محیط پیرامون خود ندارند و لحظه ای غفلت می تواند حوادث ناگواری ایجاد کند که راه جبران و برگشتی ندارد.

او تاکید کرد: بی توجهی و غفلت از کودکان یعنی آنها را به آغوش خطر فرستادن، بنابراین والدین حتما باید اصول مراقبتی لازم را به صورت کامل رعایت و فرزندان خود را حتی برای لحظه ای تنها نگذارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرمانشاه حوادث کیان کودک 3 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن طرح نور (عفاف و حجاب) هستند

 سردار مصدق، صبح امروز با حضور در جلسه توجیهی کارکنان و ماموران طرح نور (عفاف و حجاب)، ضمن تاکید بر این مطلب که این طرح یک وظیفه قانونی است که بر دوش پلیس نهاده شده است، گفت: باید به این طرح نگاهی شرعی و اخلاقی داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بخش اول طرح نور، اظهار داشت: همه کارکنان و ماموران حاضر در این طرح باید نکات ابلاغی را رعایت کنند.

وی با موفق خواندن این طرح در مراحل اولیه، بیان داشت: رسانه‌های خارجی و دشمنان سعی داشتند با ایجاد ابهاماتی در این زمینه اذهان مردم داخلی و خارجی را نسبت به این طرح منحرف کنند، اما تیرشان به سنگ خورد و بررسی‌های حاکی از آن است که طرح نور از ابتدا تا کنون به بهترین نحو اجرا شده است.

سردار مصدق با اشاره به این که برخی دشمنان با هر ماموریت پلیس موضع گیری‌های منفی دارند و سعی می‌کنند با بازی‌های رسانه ای، آن را منفی جلوه دهند، تاکید کرد: تا کنون همجمه‌های شدیدی از سوی دشمنان و معاندان داشته ایم، اما از آنجا که این طرح عظیم، به خوبی به مرحله اجرا درآمده، جای ایراد باقی نگذاشته است.

وی با اشاره به این مطلب که در حمایت از طرح نور نیز موارد بسیاری وجود داشته است، تصریح کرد: بسیاری از ائمه جماعات، مردم و منتقدان اجتماعی از این طرح حمایت کرده اند و خصوصا از رفتار مناسب پلیس با خاطیان تشکر کرده اند که در بررسی‌های انجام شده این تشکر‌ها و تقدیر‌ها نسبت به سال قبل چند برابر شده است.

جانشین پلیس پایتخت، در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن سعی دارد به کانون خانواده ضربه بزند، اما با اجرای این طرح ناکام ماند و امروزه شاهده هستیم که آحاد شهروندان ضمن تشکر از پلیس در این خصوص سعی دارند با حمایت‌ها و نظرات مثبت خود، پلیس را یاری کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که اصلی‌ترین هدف دشمنان ایجاد فشار رسانه‌ای است، گفت: کوچکترین رفتار پلیس در این زمینه زیر ذره بین قرار دارد و مامورانی که در این طرح حضور دارند، باید مراقب باشند تا مبادا رفتار یا گفتارشان خشن و نامناسب باشد چرا که این مساله انگیزه‌ای به دست دشمنان می‌دهد تا طرح را زیر سوال ببرند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: همه ما وظیفه دارد که به رفتار و گفتارمان توجه داشته باشیم تا به کسی توهین و بی احترامی نشود، حتی هنگامی که با فردی هنجار شکن روبرو می‌شویم رفتاری با درایت و مدبرانه باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • موتورسواری مرگبار نوجوان ۱۳ ساله در اصفهان / مرگ کودک ۶ ساله
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • جسد پیرمرد ۷۰ ساله در ارتفاعات روستای دالاهو پیدا شد
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن طرح نور (عفاف و حجاب) هستند