Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت الجزایر در ادامه عمل به وعده های رئیس جمهوری خود از جمله اصلاح قانون اساسی، اکنون برای تغییر قانون انتخابات آماده می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از ارم نیوز، عبدالمجید تبون، رئیس جمهوری الجزایر احمد لعرابه، رئیس کمیته اصلاح قانون اساسی را مسوول اصلاح قانون انتخابات کرد.

نهاد ریاست جمهوری الجزایر در بیانیه ای اعلام کرد، تبون کمیته ملی مکلف به اصلاح قانون انتخابات را تشکیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته به ریاست لعرابه و با عضویت مسوولانی از وزارت کشور و هفت استاد حقوق کار خود را شروع خواهد کرد.

پارلمان الجزایر ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۹ قانون تشکیل نخستین نهاد عالی انتخابات و اصلاح قانون انتخابات را تصویب کرد.

از سوی دیگر، سعید شنقریحه، رئیس ستاد کل ارتش الجزایر متعهد شد نیروهای مسلح تمامی تلاش خود را برای موفقیت همه پرسی پیش نویس اصلاح قانون اساسی به کار گیرند.

وی بر لزوم هوشیاری و آمادگی بالا برای تامین امنیت این همه پرسی تاکید کرد و گفت، همه پرسی اصلاحیه قانون اساسی گامی تعیین کننده در روند تعیین پارامترهای جدید الجزایر است.

پیش از این رئیس جمهور الجزایر ژانویه یک کمیته از ۱۷ کارشناس به ریاست "احمد لعرابة" را مامور کرده بود پیش نویس اصلاحات قانون اساسی را ظرف نهایتا سه ماه تدوین کنند. قرار است این پیش نویس اول نوامبر به همه پرسی گذاشته شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الجزاير قانون انتخابات اصلاح قانون قانون اساسی همه پرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس

صنعت فولاد و صنایع وابسته در تمامی کشور‌های پیشرفته از صنایع مادر تلقی گردد. این محصولات، در فرآیند تولید و زنجیره تامین، یا به عنوان ماده‌ی اولیه یا در تولید تجهیزات و تاسیسات صنعتی بکار می‌رود بعد از گروه پتروشیمی، گروه فلزات اساسی دومین گروه بزرگ در بازار سرمایه به لحاظ ارزش بازار است.

گروه فلزات اساسی شامل بیش از ۲۵ شرکت است که از شاخص‌ترین شرکت‌های این گروه فولاد مبارکه اصفهان و صنایع ملی مس ایران را می‌توان نام برد.

در ادامه اشکان حسینی تحلیلگر بازار سرمایه در رابطه با شرایط تکنیکالی این صنعت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص فلزات اساسی نسبت به سایر گروه‌های بازار اصلاح کمتری را از اردیبهشت ماه سال گذشته تجربه کرده، اما فعلا در فاز اصلاحی به سر می‌برد، اما اصلاح زیادی را برای آن متصور نیستیم.

این تحلیل‌گر بازار سرمایه می‌گوید: انتظار یک رشد خوب بعد از اصلاح مطرح شده به صورت سناریو بنفش یا نارنجی مطابق با تصویر را برای شاخص این صنعت داریم.

او در ادامه بیان کرد: برای شاخص فلزات اساسی حمایت اول محدوده ۱.۶۴۴.۰۰۰ و حمایت دوم محدوده ۱.۵۵۸.۰۰۰ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • بیانیه مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره «زهرا شجاعی»
  • زهرا شجاعی سیاست را زنانه می‌فهمید و سیاستمداری توانمند در دنیای مردانه سیاست بود /به شکوفه‌ها، به باران، برسان سلام ما را
  • درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • اخبار سیاسی ۶ فروردین؛ حکم دیگر رهبر انقلاب برای روزه‌داران/تاکید رئیسی بر جلوگیری از رخنه فساد