Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستاندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: حادثه رانندگی در ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه صبح امروز مورخ ۳۰ شهریورماه در محور زاهدان – خاش محدوده روستای چانعلی رخ داد که براثر آن یک دستگاه سواری پژو به دلیل سرعت زیاد راننده از مسیر منحرف و دچار حریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: بعد از بروز حادثه اقای صدیق ریگی یکی از ساکنان روستای چانعلی بلافاصله با احساس مسئولیت در برابر همنوعان، قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی و راهداران با همکاری سایر اهالی منطقه اقدام به خاموش کردن حریق و پاکسازی محور مذکور کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: با توجه به گستردگی محور‌های مواصلاتی همکاری مردم که در حاشیه محور‌ها و مناطق روستایی سکونت دارند یا در جاده در حال تردد می‌باشند می‌تواند یاریگر راهداران باشد.

کرد خاطر نشان کرد: تلفن گویای ۱۴۱، درگاه اینترنتی ۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ سامانه‌های ارتباطی برای اطلاع شهروندان گرامی از آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخداد‌های جاده‌ای و ... می‌باشد. ضمناً شهروندان می‌توانند از طریق تماس با تلفن ۳۱۴۱ چشم بینای ما در جاده‌ها باشند و وضعیت راه‌های نیمه شمالی استان را به ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای حادثه رانندگی تصادف جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حمید بهادری روز جمعه در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: بلافاصله بعد از بروز این مشکل نیروهای راه آهن در محل حادثه حضور یافتند تا بتوانیم هر چه سریع تر نسبت به بازگشایی مسیر اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: وجود مشکلات و آسیب به سازه‌های ریلی سیستان و بلوچستان همواره وجود دارد و بصورت مداوم کار بهسازی و تعمیرات انجام می شود.

سرپرست اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: کارکنان پشتیبانی راه آهن بصورت شبانه روزی در حال خدمت هستند تا مشکل به وجود آمده در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

کد خبر 845484 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار / امدادرسانی فوری به مسافران گرفتار در سیل
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال