Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@13:36:21 GMT

امسال به ۱۷۰۸ روستا آبرسانی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۴۰۳

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در سال جاری ۱۷۰۸ روستای کشور با ۹۱۴ هزار نفر جمعیت آبرسانی خواهند شد.

حمیدرضا جانباز  یکشنبه ۳۰ شهریورماه در آیین افتتاح همزمان طرح های آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان کشور با حضور وزیر نیرو، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون آبرسانی به ۴۴۸ روستا انجام شده که ۴۸ روستا افتتاح شده و ۴۰۰ روستا هم امروز افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آبرسانی به ۱۷۰۸ روستای کشور، تصریح کرد: در نیمه اول سال آبرسانی به ۴۴۸ روستا با ۳۱۴ هزار نفر جمعیت محقق شده است.

جانباز افزود: تا پایان سال گذشته ۷.۷ میلیون نفر از جمعیت روستایی کشور آبرسانی شده که با این افتتاح ۸.۱ میلیون معادل بیش از ۱۱ هزار روستا آبرسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور ادامه داد: طی هفت سال گذشته به طور متوسط در هر هفته به ۳۵ روستای کشور آبرسانی شده است.

وی با اشاره به تجمیع شرکت آب و فاضلاب روستایی با آب و فاضلاب شهری گفت: بزرگترین کوچک سازی دولت با این تجمیع شکل گرفت.

جانباز با تأکید بر ارتقاء سطح خدمات و تسهیل خدمات به مردم، تصریح کرد: در دو مقطع شهریورماه و آذرماه به دو بخش ارتقاء سطح خدمات و تسهیلگری در بخش خدمات رسانی به روستائیان کشور حتماً توجه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم

مهرداد بذرپاش؛ وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با زمان تحویل واحد‌های طرح "نهضت ملی مسکن" در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: بنا داریم در امسال، هر ماه یک رویدادی برای تحویل مسکن‌ها در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: البته سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است، اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: تا به امروز عدد شروع به ساخت مسکن‌ها در طرح "نهضت ملی مسکن" از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد مسکن عبور کرده است.

بذرپاش ادامه داد: البته نهضت ملی مسکن قالب‌های مختلف شهری، روستایی، بافت فرسوده، خودمالکی، حمایتی و انبوه ساز را شامل می‌شود.

وی در پایان به ساخت مسکن برای اقشار گفت: امسال ساخت مسکن برای اقشار (مانند ساخت مسکن برای هیئت‌های علمی) را در دستور کار داریم.

منبع: تسنیم

tags # مسکن سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بذرپاش : امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • قطعی آب ۵ روستای لرستان کمتر از ۲۴ ساعت حل شد
  • وعده وزیر راه: هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • قطعی آب شهر چیتاب کهگیلویه و بویراحمد کی حل می‌شود؟/آبرسانی سیار به مناطق مختلف
  • پیشرفت ۴۵ درصدی طرح آبرسانی به ۲۴ روستای شهرستان فریدونشهر
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • بررسی وضعیت تداوم کارکرد تأسیسات آبرسانی در استان یزد
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا