Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال الهلال باتوجه به ابتلای ۱۳ بازیکن این تیم به ویروس کرونا روز گذشته درخواست تعویق بازی با شهرخودرو ایران را ارائه داد. کنفدراسیون فوتبال آسیا ابتدا با این درخواست مخالفت و تاکید کرد بازی الهلال باید برگزار شود وگرنه نتیجه ۳ بر صفر به سود شهرخودرو اعلام خواهد شد. 

کانال «فوتبال آسیایی در قطر» که اخبار و حواشی دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا را از دوحه پوشش می دهد صبح امروز در خبری فوری اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا مجددا در حال تصمیم‌گیری در خصوص وضعیت تیم الهلال عربستان است که ۱۳ بازیکن این تیم به COVID-۱۹ (ویروس کرونا) مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم‌گیری در حالی صورت می‌گیرد که الهلال عربستان امروز از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران (۱۸ به وقت محلی) در استادیوم الجنوب باید به مصاف شهر خودروی ایران برود.

تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تیم الهلال تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

کد خبر 5028153

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا الهلال عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال ویروس کرونا نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان والیبال تیم فوتبال تراکتور فوتسال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

 دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب سه‌شنبه شب به میزبانی الهلال عربستان از العین امارات برگزار شد که در پایان این مسابقه پیروزی ۲ بر یک الهلال رقم خورد. الهلال با وجود این پیروزی و با توجه به شکست ۴ بر ۲ در بازی رفت از صعود به فینال بازماند و العین امارات نخستین فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد.

برای الهلال روبن نوس (۴ - پنالتی) و سالم الدوساری (۶۱) گل زدند. تنها گل العین نیز توسط اریک در دقیقه ۱۲ به ثمر رسید.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز تیم‌های یوکوهاما مارینوس ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می‌روند. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر اولسان هیوندای به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد