Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@15:03:33 GMT

برپایی نمایشگاه «گنج جنگ» در نهاوند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۵۴۹

برپایی نمایشگاه «گنج جنگ» در نهاوند

حسینی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «گنج جنگ» در محل آستان مقدس امامزاده محمد و علی(ع) نهاوند برپا می‌شود.

«سید حسین حسینی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان، گفت:  به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، نمایشگاه «گنج جنگ» در محل آستان مقدس امامزاده محمد و علی(عنهاوند ( برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند افزود: در نمایشگاه «گنج جنگ» بخشی از منطقه جنگی طراحی و و بازسازی شده است، تولید و پخش کلیپ با محتوای مرتبط با دفاع مقدس و عاشورا، برپایی نمایشگاه عکس و شب خاطره، روایت گری راویان دوران دفاع مقدس و ... در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری هیئت امنای آستان مقدس امامزاده محمدو علی(ع) و گروه جهادی عقیق ۳۱۳ به مدت ۱ هفته از ۳۱ شهریور لغایت ۶ مهر ماه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در محل امامزاده پذیرای بازدید عموم خواهد بود.

وی یادآور شد: در حیاط آستان مقدس امامزاده محمد و علی(ع) نهاوند، ۶۰ شهید دفاع مقدس به خاک سپرده شده است که در هفته دفاع مقدس مزار مطهر شهدا غباروبی و عطر افشانی خواهد شد، همچنین مراسم شهادت حضرت رقیه (س) نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مکان برگزار خواهد شد.

حسینی از دیدار و سرکشی از خانواده شهدا خبر دادو گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، از ۴ خانواده شهید (اولویت با شهدای مدفون در آستان امامزاده محمد و علی(ع) و ایثارگر شهرستان سرکشی و دیدار به عمل خواهد آمد.

این مقام مسئول یادآور شد: چند روزی است که نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس در آستان مقدس امامزاده مهدی(ع) شهرستان برپا شده است؛ این نمایشگاه همه روزه تا پایان ماه صفر از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب پذیرای بازدید عموم است.
وی ادامه داد: هیئت آنلاین آستان مقدس امامزاده مهدی(ع) نیز هر شب ساعت ۱۰ با محوریت سخنرانی و روضه خوانی و ... به صورت زنده از کنار ضریح مظهر آستان از صفحه اینستاگرام (نهاوند آنلاین) پخش می‌شود، گفتنی است این برنامه به مدت ۱۰ شب ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه گنج جنگ اوقاف نهاوند حسین حسینی هفته دفاع مقدس آستان مقدس امامزاده محمد امامزاده محمد و علی ع هفته دفاع مقدس گنج جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر هنرستان شهید احمد دانش  بردسکن گفت:  نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان در هفته مشاغل با هدف نمایش توانایی های علمی، هنری و مهارتی هنرجویانِ این هنرستان و معرفی رشته های تحصیلی این هنرستان در شاخه کاردانش به دانش آموزان پایه نهم برای هدایت تحصیلی و انتخاب رشته آگاهانه  سال آینده برپا شد.

 

 زهرا صمیمی با بیان اینکه این نمایشگاه از دوم  تا ۱۱ اردیبهشت برای بازدید دانش آموزان پایه نهم و سایر علاقه مندان دایر است، افزود: در این نمایشگاه 15 غرفه از توانمندی های هنرجویان این هنرستان در رشته های مختلف از جمله مدیریت خانواده، مشاوره، چهره سازی،  دوخت لباس  شب  و عروس، مهارت سالم زیستن، کامپیوتر و تربیت بدنی به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

صمیمی عنوان کرد: رشته های تحصیلی هنرستان شهید احمد دانش در شاخه کاردانش، گرافیک، رایانه ای، طراحی دوخت لباس شب و عروس، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده است و در سال تحصیلی جاری تعداد ۲۷۰ دانش آموز دختر در این هنرستان مشغول به تحصیل هستند.

 

وی همچنین  افزود: در سال‌های اخیر با توجه به گرایش بیشتر دانش آموزان به رشته های فنی و مهارتی با کمبود فضای کارگاهی و آموزشی و  همچنین کمبود تجهیزات کارگاهی مواجه هستیم که حمایت و توجه بیشتر  مسئولان را به این هنرستان می طلبد.

 

نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان و هنرآموزان هنرستان شهید احمد دانش بردسکن در محل ساختمان شهید لندی این  هنرستان برپاست.

 

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند