Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:21:28 GMT

تصاویری از طغیان سیل در تالش

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۵۷۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بارش شدید باران که از بامداد امروز در برخی مناطق استان گیلان آغاز شده بود سبب طغیان رودخانه گرگانرود و جاری شدن سیل در این شهرستان شد.

بر اساس گزارشات دریافتی راه بسیاری از روستاهای این شهرستان و همچنین جاده ترانزیتی تالش به آستارا و همچنین جاده اسالم به خلخال مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسداد مسیر ترانزیتی تالش به آستارا سبب سردرگمی مردم و ایجاد ترافیک سنگین در این مسیر شده است.

گفتنی است در حال حاضر نیز بارش باران در این شهرستان ادامه داشته و بر اساس اعلام مدیرکل مدیریت بحران گیلان خسارت وارده ناشی از جاری شدن سیل سنگین است.

کد خبر 5028135

منبع: مهر

کلیدواژه: سیل تالش ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت

سرهنگ " محمد رستمی" گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت  مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و  دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا