Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی پور محمد مدیر امور عمرانی  سازما ساماندهی مشاغل شهری گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان، جلوگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب، شست‌وشو، لایروبی و ضدعفونی‌کردن خطوط شبکه دفع فاضلاب میدان میوه و تره بار الغدیر در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: شست و شو و لایروبی شبکه‌های جمع آوری و منهول‌های فاضلاب به دلیل ماهیت سیال جاری در آن، بسیار ضروری است. همه ساله با فرا رسیدن فصل بارندگی جهت پیشگیری از احتمال سرریز شدن فاضلاب، عملیات لایروبی و گندزدایی منهول‌ها و خطوط شبکه فاضلاب انجام می‌شود، بنابراین این امر از مسدود شدن شبکه‌ها و تخریب آن‌ها جلوگیری خواهد نمود.

مدیر امور عمرانی سازما ساماندهی مشاغل شهری ادامه داد: در زمینه تامین بهداشت عمومی و حفظ و نگهداری خطوط شبکه فاضلاب میدان میوه و تره بار الغدیر سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی این سازمان اقدام به لایروبی سپتیک میدان میوه و تره بار الغدیر نموده است.

این مقام مسئول گفت: رضایتمندی و ارتقای کیفیت زندگی هدف اصلی مدیریت شهری است و با تلاش شبانه روزی پرسنل این، عملیات لایروبی و بهسازی در حال انجام است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میدان میوه و تره بار لایروبی فاضلاب میوه و تره بار الغدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید ابوالفضل موسوی پور در حاشیه اولین نشست مسولان پلیس راهور با مسولان حوزه معاونت حمل و نقل شهرداری تهران گفت: با وجود تلاش‌های بسیاری که در حوزه ایمنی ومهندسی ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز انجام شد، به علت وجود نقص در دوربین‌ها نتوانستیم در بحث کاهش تصادفات موفق عمل کنیم.

سید ابوالفضل موسوی پور افزود:سال گذشته حدود ۱۶ درصد افزایش تصادفات فوتی را شاهد بودیم که ۵۹ درصد از این تصادفات در بزرگراه‌ها و درشب اتفاق افتاده بود.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز دو موضوع را در دستور کار قرار دادیم گفت: بحث توسعه حمل و نقل عمومی مد نظر قرار داشت، چرا که با افزایش توسعه حمل و نقل عمومی شاهد روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

وی گفت: در بحث هوشمند سازی شهری نیز، افزایش سامانه‌ها و دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و دوربین‌های کنترل سرعت پر تابلی راداری برای نظارت ۲۴ ساعته را مد نظر داریم تا محور‌های بزرگراهی را برای متخلفان نا امن کنیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران نیز در حاشیه این نشست گفت: در شهر تهران روزانه بیش از ۲۵ میلیون سفر شهری انجام می‌شود که نیازمند برنامه مشخصی برای نظم بخشی ترافیک و توسعه حمل و نقل همگانی است.

شهریار افندی‎ زاده افزود:در این جلسه برنامه‌های مشترک دو حوزه مطرح شد تا با تشکیل کار گروه‌های تخصصی بتوانیم به اهداف مورد نظر که شامل ارتقاء هوشمند سازی شبکه حمل و نقل شهری در محدوه‌های طرح ترافیک و آلودگی هوا، مدیریت و نظم بخشی پارکینگ‌های حاشیه ای، توسعه شبکه حمل و نقل همگانی، بهسازی شبکه معابر و خطوط ویژه اتوبوس‌ها دست یابیم.

وی همچنین گفت:در این جلسه مقرر شد کارگروه‌ها در ۴ حوزه چالش‌ها و مشکلات را بررسی کرده و در جلساتی که ماهانه برگزار می‌شود، راهکار‌هایی ارایه دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

آقای افندی زاده در باره هوشمند سازی شبکه حمل و نقل شهری نیز گفت: بهره برداری عمده از شبکه هوشمند، شامل ثبت تصویری و نظارت بر تخلفات در حوزه حمل و نقل موثر است و شهرداری بودجه مناسبی را برای توسعه دور بین‌ها و رفع معایب دور بین‌ها اختصاص داده است تا پس از ثبت از طریق پلیس راهور پیگیری لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان