Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فوتبال الشرطه عراق و استقلال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به همین منظور حمادی احمد بازیکن تیم ملی فوتبال عراق اخیرا در یک برنامه تلویزیونی در خصوص عملکرد تیم‌های عراقی واکنش نشان داد و در یک نگاه کارشناسانه عنوان کرد که تیم‌های عراقی باید افق خود را روی موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در این باره عنوان کرد: هدف و افق ما در آینده باید کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باشد، چرا که اگر روی این قضیه سرمایه گذاری نکنیم قطعا تیم‌های عراقی از این اتفاق ضربه خواهند خورد و دیگر نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند. ما بايد اين مسئله را جدی بگیریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا تیم های عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم

محمد سروش مهر قهرمان مسابقات اسکیت آزاد در ماده ۲۰۰ متر درباره سطح این رقابت‌ها اظهار کرد: مسابقات خوب و میزبانی عالی بود و سطح مسابقات  را بالا دیدم. ان شا الله بتوانم رکورد خوبی نزدیک مسابقات قهرمانی جهان بزنم.

سروش مهر درباره اینکه کشور‌های جنوب شرق و اروپایی برای مسابقات قهرمانی جهان از لحاظ تجهیزاتی و امکاناتی  دارند سرمایه گذاری می‌کنند و تا دندان مسلح هستند، گفت: ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم و فقط باید پیست‌هایی طراحی شود که ما بتوانیم بیشتر تلاش کنیم. ان شا الله به صورتی شود که ورزشکارانی که زحمت می‌کشند بتوانند مدال‌های آسیایی و جهانی بگیرند.

او درباره اینکه نبود پیست استاندارد کار را برای اسکیت سواران  ما سخت نمی‌کند، گفت: تنها مشکل ما همین است، چون در این پیست‌ها تمرین نمی‌کنیم و روزی که باید مسابقه بدهیم باید در چنین پیست‌هایی مسابقه بدهیم. ما در پیست" ترک"  خیلی ضعیف هستیم، اما در پیست" رولر"حرف برای گفتن داریم. ان شا الله این پیست طراحی شود تا در هر شهری این پیست را داشته باشیم تا بازیکنانی که زحمت می‌کشند قهرمان آسیا و جهان شوند.

قهرمان مسابقات اسکیت آزاد در ماده ۲۰۰ متر درباره اینکه از ۱۲  نوع اسکیت، ۸ اسکیت فعال هستند و نگاه وزارت ورزش به این رشته ورزشی به چه صورت است، بیان کرد: اگر حمایت فدراسیون اسکیت باشد، ورزشکاران کم نمی‌گذارند و همه آنها باغیرت هستند و زحمت می‌کشند و وقت می‌گذارند. شاید یک ورزشکار یک سال تمرین برای ۱۵ ثانیه مسابقه کند. ان شا الله همگی موفق باشیم و بتوانیم اسمی از خودمان در آسیا و جهان جا بگذاریم.

سروش مهر درباره اینکه سال ۱۴۰۲ برایش چطور بود، گفت: سال خوبی بود و توانستیم قهرمان آسیا شویم و ان شا الله تازه شروع کارمان است.

او درباره اینکه او هم جزو ورزشکارانی هست که  پاداش  قهرمانی آسیا را نگرفته است، گفت: بله، هر چیزی سلسله مراتبی دارد که باید طی شود و مکاتبی با وزارت ورزش و فدراسیون نکردم.

او در پایان گفت: ما تمرکزمان روی قهرمانی مان هست و به مسائل دیگر فکر نمی‌کنیم. ان شا الله اگر فدراسیون اسکیت همین طور به حمایت هایش ادامه بدهد و بتوانیم اسکیت خوبی در تمام شهر‌ها بزنیم ان شا الله بتوانیم قهرمانی جهان هم کسب کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال