Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@09:33:16 GMT

«با انگیزه» مطالعه کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۷۱۹

«با انگیزه» مطالعه کنیم

ایسنا/گیلان رتبه هشتم کنکور علوم ریاضی و فنی «انگیزه» و «تلاش» را رمز موفقیت در کنکور دانست و گفت: قطعا با تلاش و تمرین مداوم نتیجه دلخواه حاصل می‌شود، اما مهم این است که در طول مدت زمان مطالعه برای کنکور ناامید نشویم و با انگیزه به مطالعه بپردازیم.

مهراد میلانلو، رتبه هشتم کنکور علوم ریاضی و فنی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص موفقیتش در کنکور سراسری، اظهار کرد: از سال دهم به طوری جدی مطالعه برای کنکور را آغاز کردم، در سال یازدهم به دلیل شرکت در المپیاد وقفه‌ای در مطالعه‌ام ایجاد شد که مجدد در سال دوازدهم مطالعه جدی کنکور را دنبال کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کنار مطالعه، کلاس‌ کنکور و آزمون‌های آزمایشی را هم دنبال می‌کردم، افزود: هیچ سهمیه‌ای نداشتم و دانش‌آموز سمپادی بودم؛ امسال هم اولین سالی بود که در کنکور شرکت می‌کردم.

میلانلو با اشاره به تاثیر تفریح در کنار مطالعه، گفت: برای حفظ روحیه و تقویت انگیزه بهتر است در کنار مطالعه تفریح هم داشته باشیم، من هم در مدت زمان مطالعه برای کنکور به طور هفتگی تفریح و ورزش داشتم.

رتبه هشتم کنکور علوم ریاضی و فنی خطاب به کنکوری‌های سال آینده، توصیه کرد: قطعا با تلاش و تمرین مداوم نتیجه دلخواه حاصل می‌شود، اما مهم این است که در طول مدت زمان مطالعه برای کنکور ناامید نشویم و با انگیزه به مطالعه بپردازیم.

وی در خصوص تاثیر کرونا بر روند مطالعه و آزمون، تصریح کرد: پیش از کرونا در قرائت‌خانه مدرسه مطالعه می‌کردم اما با شیوع کرونا از اسفند ماه که مدارس تعطیل شد، مطالعه را در منزل دنبال کردم.

میلانلو با بیان اینکه کرونا باعث ریزش خیلی از کنکوری‌ها شد، گفت: من مخالف تعویق برگزاری کنکور بودم، چون زمان خیلی طولانی شده بود و اگر بیشتر هم می‌شد، کشش لازم را نداشتم.

رتبه هشتم کنکور ریاضی اضافه کرد: شرایط پیش آمده باعث غافلگیری‌ام شد چون سطح سوالات با سنوات قبل تفاوت داشت.

میلانلو در پاسخ به این سوال که قصد تحصیل در چه رشته‌ای را دارید؟ افزود: هنوز تصمیم جدی برای انتخاب رشته نگرفته‌ام ولی به احتمال زیاد مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف را انتخاب می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: در پایان از حمایت‌های پدر و مادرم، دوستان صمیمی، معلمان و کادر آموزشی مدرسه قدردانی می‌کنم و از کنکوری‌های آینده هم می‌خواهم با حفظ آرامش و انگیزه و با تلاش به مطالعه بپردازند زیرا اگر تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند، حتما به رتبه و رشته ایده‌آل خود دست خواهند یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کنکور 99 رتبه برتر رتبه هشتم کنکور برای کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس

وحید امیری سال جدید را با تمرینات اختصاصی شروع کرده تا هرچه سریعتر به میادین بازگردد

طرفداری | وحید امیری، کاپیتان باتجربه پرسپولیس، پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، با آمادگی بالایی در تمرینات تیمش حاضر شده و آماده است تا در نیم فصل دوم برای سرخپوشان پایتخت به میدان برود.

مصدومیت‌های متعدد، یکی از چالش‌های اصلی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر بود. وحید امیری، یکی از ستاره‌های این تیم، نیز از این قاعده مستثنی نبود و به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، بخش زیادی از بازی‌ها را از دست داد.

با این حال، امیری با تلاش و پشتکار، دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشت و از ابتدای نیم فصل دوم در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. او در بازی‌های دوستانه و تمرینات اخیر، آمادگی و انگیزه بالایی را از خود نشان داده و در بازی درون تیمی روز سه‌شنبه نیز دو گل به ثمر رساند.

با توجه به حضور نفرات تخصصی در پست‌های دفاع چپ و وینگر، به نظر می‌رسد اوسمار در نظر دارد از امیری بیشتر در خط حمله استفاده کند. تجربه، هوش و قدرت سرزنی امیری می‌تواند او را به یک مهاجم سایه ایده‌آل برای پرسپولیس تبدیل کند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ + نحوه پرداخت هزینه کنکور، لینک sanjesh.org
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • زمان نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • استان بوشهر در اغلب شاخص‌های اقتصادی رتبه اول تا پنجم را دارد
  • رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود
  • آموزش تصویری ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ sanjesh.org + زمان تصحیح
  • ترکیه: افغانستان برای کسب جایگاه بین‌المللی خود تلاش کند