Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:59:27 GMT

سامانه حمل با در شهر کرمانشاه الکترونیکی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۷۴۹

سامانه حمل با در شهر کرمانشاه الکترونیکی می‌شود

محسن ارجمندی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساماندهی فعالین حمل و نقل عمومی بخش درون شهری و حومه‌ای یکی از گام‌های اصلی توسعه هوشمند زیرساخت حمل و نقل شهرهای کشور است.

وی افزود: ماهیت صدور پروانه تنها برای بررسی صلاحیت کاربران حمل بار است و تا به امروز در مدیریت شهری تنها ابزار در اختیار برای مدیریت حمل بار بود و این مشکلات با ایجاد نظام سند حمل بار الکترونیک شهری یا همان باربرگ مرتفع و موجب نظارت و مدیریت حوزه حمل بار در شهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: مهم‌ترین اصل در حمل بار داشتن بار برگ است که مجموعه‌ای از اطلاعات بار از جمله نوع، جنس، ارزش، وزن بار، مبدا و مقصد بار، مشخصات خودرو و راننده در آن درج می‌شود.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اتحادیه سازمان‌های حمل بار کشور و با مساعدت ویژه شهردار کرمانشاه طراحی زیرساخت صدور سند حمل و نقل بار درون شهری و حومه‌ای انجام و آماده بهره‌برداری است.

ارجمندی بیان کرد: باربرگ مزیت‌های زیادی از جمله امکان بررسی صلاحیت راننده و خودرو، سند کاشف از مالکیت بار، فراهم شدن امکان اخذ بیمه بار و اطلاع‌رسانی به فرستنده و گیرنده بار از مزیت‌های الکترونیکی شدن سامانه حمل بار است.

وی گفت: با مشارکت شرکت‌های حمل بار دارای صلاحیت و با تعریف اپلیکیشن‌های مربوطه فرآیند استفاده از سامانه حمل بار نیز به طور کامل الکترونیک خواهد شد که علاوه بر ارتقای سطح خدمات شهری و ایجاد امنیت برای حمل بار موجب کاهش سوخت مصرفی وسایل نقلیه حمل بار و کاهش ترافیک شهری می‌شود.

کد خبر 5027992

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ترافیک شهرداری کرمانشاه ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه حمل و نقل حمل بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس ۱۱۱ این امکان را ایجاد می‌کند که مردم از امروز به مدت چهار روز مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.
استاندار سمنان در حاشیه آغاز بکار رسمی این سامانه گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.
سید محمد رضا هاشمی افزود: همچنین بیش از ۱۳ هزار فقره وام قرض الحسنه به همت نهاد ریاست جمهوری به مردم استان پرداخت شد.
وی گفت: این سامانه بهترین راه ارتباطی بین مردم و دولت است و فضای مناسبی است تا مردم از این طریق مطالبات و خواسته‌های خود را اعلام کنند.
به گفته استاندار کار سامانه بعد از سفر آغاز و مسائل و مشکلات ثبت شده در آن بررسی و رسیدگی میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در استان سمنان
  • تداوم فعالیت سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • ارجاع الکترونیکی ۴۶ درصد پرونده‌های قضائی به کارشناس
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی بیمه سلامت در اردبیل
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر