Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی انصاری رتبه سه کنکور سراسری در رشته ریاضی و فیزیک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: من از تیزهوشان سمپاد بودم و با تلاش و پشتکار توانستم به اهداف خودم برسم.

او افزود: روش مطالعه در موفقیت کنکور بسیار مهم است خیلی‌ها فکر می‌کنند اگر ساعات مطالعه را بالا ببرند موفقیت شان بیشتر می‌شود، ولی در واقع اینطور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید سه دانش آموز خراسان رضوی در بین نفرات برتر کنکور این رتبه برتر کنکور ادامه داد: من روزانه ۶ الی ۸ ساعت مطالعه داشتم و با کیفیت درس می‌خواندم روش مطالعه صحیح در موفقیتم بسیار تاثیر گزار بود.

انصاری بیان کرد: شاید کرونا برای خیلی از کنکوری ها، به دلیل نامشخص بودن زمان کنکور تهدید محسوب می‌شد، ولی من سعی کردم از این تهدید فرصتی طلایی بسازم تا به هدفم برسم.

او تصریح کرد: روش مطالعه و روش تست زنی باید اصولی و صحیح باشد.

این رتبه برتر کنکوری با اشاره به نقش موثر والدینش در حمایت از انتخاب رشته اش تاکید کرد: خطابم با تمامی والدینی است که میخواهند به جای فرزندانشان تصمیم بگیرند؛ بگذارید فرزندان تان آنچه را که در آن استعداد دارند و علاقه دارند، انتخاب کنند.

انصاری اظهار کرد: من به رشته ریاضی و فیزیک علاقه داشتم و والدینم من را حمایت کردند تا به هدفم برسم.

او افزود: هدفم در آینده، انتخاب رشته کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف و پیمودن راه موفقیت است.   انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری رتبه برتر استعداد برتر دانشگاه شریف روش مطالعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «امین انصاری» به سمت دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری منصوب شد.

شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست جمهوری توسط حجت الاسلام رئیسی با هدف حفظ انسجام، وحدت ملی و هماهنگی تقویت بین اقوام، مذاهب اسلامی و ادیان توحیدی و ارتقا همکاری و تعاملات نهادهای ذیربط تشکیل شده است و امین انصاری با موافقت رئیس جمهور به عنوان دبیر این شورا انتخاب شد.

این شورا داری ۹ عضو اصلی می‌باشد که اعضا به پیشنهاد ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و دبیر شورا و با تأیید رئیس جمهور انتخاب می‌گردند و ذیل این شورا چند کمیته تشکیل می‌شود.

ریاست این شورا بر عهده رئیس جمهور می‌باشد و گزارش کار شورا به شخص رئیس جمهور منتقل می‌شوند.

کد خبر 6081849 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • آغاز ثبت نام کنکور فنی و حرفه‌ای از نیمه دوم اردیبهشت ماه
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • آخرین فرصت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ آغاز شد
  • فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت‌نام کنکور
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا