Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از توزیع ۹۵ هزار بسته غذایی بین مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.

جاسم محمدی فارسانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون ۳۵۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۷.۶ میلیارد تومان و ۳۷ هزار بسته غذایی به میزان ۴.۳ میلیارد تومان  بین مددجویان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین  ۹۵ هزار بسته غذایی توزیع شده و تنها شهرهای خرم‌آباد و بروجرد باقی مانده که این مهم در دو شهر مذکور هفته جاری آغاز خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان گفت: ۹۵ هزار بسته غذایی فوق شامل برنج، روغن و مرغ منجمد بوده است.

محمدی فارسانی در خصوص طرح اطعام و اکرام حسینی اظهار کرد: در این طرح ۲۷ میلیون تومان کمک نقدی و ۷.۵ میلیارد تومان کمک غیرنقدی و کالا جمع‌آوری شده است.

وی بیان کرد: بخشی از ۳۷ هزار بسته غذایی از سوی مردم و خیرین تامین شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رییس کمیته امداد امام خمینی ره سلماس با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در راستای کمک‌های مؤمنانه بوده است گفت: به مناسبت سال نو یک هزار و ۵٠٠بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان سلماس توزیع شد.   وی با قدردانی از حمایت‌های خیرین و مراکز نیکوکاری از کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف افزود: این بسته‌های معیشتی، شامل برنج، روغن، خرما، گوشت قرمز، ماکارونی و رب است.   وی ارزش هر بسته را ۱۵میلون ریال اعلام کرد و گفت: در مجموع بیش از دو میلیارد و پانصد میلون تومان هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی شده است.   رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سلماس تاکید کرد: این بسته‌های معیشتی که توسط خیرین تهیه شده، بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق محروم و روستایی در سطح شهرستان توزیع شد

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • توزیع ۲۴ هزار بسته کمک‌های مومنانه کمیته امداد در خوزستان
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع دو هزار بسته معیشتی در تبریز
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود