Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@04:50:18 GMT

افزایش ۱۰ درصدی مسافران متروی تهران در موج سوم کرونا

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۷۹۰

افزایش ۱۰ درصدی مسافران متروی تهران در موج سوم کرونا

رویداد۲۴ فرنوش نوبخت، درباره آمار مسافران مترو اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۹۲۱ هزار نفر در طول روز از طریق متروی تهران جابجا می‌شوند که آمار مسافران طی دو هفته گذشته و روز‌های اخیر نسبت به قبل ۱۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: حرکت قطار‌ها به موقع و براساس سرفاصله حرکتی مشخص انجام می‌گیرد و در تلاشیم که ساماندهی دستفروشان هر چه بهتر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نوبخت از فعالیت نیرو‌هایی در مترو تحت عنوان «پست بازدید» از واگن‌های مترو خبر داد و گفت: نیرو‌های «پست بازدید» علاوه بر اینکه از ورود مردان به کابین زنان جلوگیری می‌کند، دستفروشان را نیز به خارج از واگن هدایت کرده تا علاوه بر رضایتمندی مسافران، پروتکل‌های بهداشتی بهتر رعایت شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خرابی تهویه مترو نداریم، گفت: این موضوع به صورت دقیق مانیتور می‌شود و مطالبه شهروندان در مورد مشکل خرابی تهویه کمتر شده است.
بیشتر بخوانید: افزایش خطر ابتلا به کرونا/ کل کشور در حالت قرمز و هشدار قرار داردمدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران بیان داشت: خدمت‌رسانی به شهروندان در متروی تهران با وجود تحریم‌ها و نوسانات ارزی و در واقع با مشکلات اقتصادی انجام می‌گیرد و ما همه تمهیدات را به کار گرفته‌ایم تا رضایتمندی مسافران حاصل شود.

نوبخت اعلام کرد: پروژه اورهال قطار‌ها و پله‌برقی‌ها نیز مدنظر است و علی‌رغم کمبود‌ها کاملاً مترو را سرپا نگه داشته‌ایم.

وی اعلام کرد: پله‌برقی‌های تولید داخل برای مترو ساخته شده و در واقع پله‌برقی‌های جدید همه از نوع داخلی هستند که یک نوع آن پله‌برقی ایستگاه امام حسین (ع) است. منبع: میزان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مترو ویروس کرونا متروی تهران پله برقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت

آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت دبیر کل حزب اعتدال و توسعه با انتشار عکس نوشتی احساسی در صفحه اینستاگرام خود سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این عکسنوشت درج شده:

«سپاه، برای امنیت مردم.
مومنانه شکل گرفت و در آتش و خون.
عاشقانه راهی دفاعی مقدس شد.
و امروز همچنان پر صلابت و صبورانه
بر سر پیمان خود با شهدا ایستاده است…»

دیگر خبرها

  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور