Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رسولیان روز یکشنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی افزود: احصای مشکلات ۴۴۵ واحد تولیدی در قالب کلینیک کسب و کار نشان داد که ۳۶ درصد از مشکلات مربوط به تامین مالی، ۱۳ درصد مربوط به مشکل فروش، ۱۱ درصد مربوط به تامین مواد اولیه و ۱۰ درصد مربوط به امور مالیاتی و باقی نیز مربوط به مشکلات مدیریتی و امثال آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال بررسی و پایش مشکلات هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل در استان هدفگذاری شده که پیگیری موانع و مشکلات آنها و ارایه امور مشاوره‌ای در قالب سه کلینیک شامل "کلینیک کسب و کار" با محوریت شرکت شهرکهای صنعتی، کلینیک کشاورزی با محوریت سازمان جهاد کشاورزی و کلینیک "تامین مواد اولیه و کالاهای اساسی" با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون کلینیک کسب و کار با محوریت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ۳۴ نشست در ۹ شهرستان برگزار کرده که در این نشستها ۹۱ مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی به تصویب رسیده است.

وی افزود: این موانع و مشکلات با کمک نهادها و سازمانهای دولتی، تشکلهای صنعتی، بسیج مهندسین، هسته‌های عارضه‌یابی شهرستان‌ها، کمیسیون حمایت غذایی مستقر در شهرکهای صنعتی و با همراهی سپاه امام رضا (ع) در حال بررسی است.

رسولیان ادامه داد: نتیجه بررسی مشکلات و کمک به رفع موانع تولید در قالب کلینیک کسب و کار منجر به راه‌اندازی ۳۷ واحد تولیدی در داخل شهرکهای صنعتی و ۱۶ واحد در خارج از شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی شده است.

در حاشیه نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی، نمایشگاه دائمی "تعمیق ساخت داخل" در شهرک صنعتی توس مورد بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و فرمانده سپاه امام رضا (ع) قرار گرفت.

این نمایشگاه موفق به شناسایی ۲ هزار و ۴۰۰ نیاز تولید داخل در بخش‌های صنایع فولادی، نفت و گاز، قطعات خودرویی، صنایع دفاعی، حمل و نقل ریلی به منظور داخلی سازی تقاضاها شده است. 

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونق تولید جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونق تولید جهش تولید سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونق تولید جهش تولید اخبار کنکور کلینیک کسب و کار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، ضمن بیان اینکه صنایع معدنی یکی از ظرفیت‌های جدی استان به شمار می‌رود، اظهار کرد: از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۲ در حوزه صنایع معدنی و صنعت ۱۵۰ همت سرمایه‌گذاری اتفاق افتاده که طبیعتاً در رشد تولید و اشتغال استان تأثیرگذار بوده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: تعداد ۱۳۴۲ پروانه بهره‌برداری جدید در دو سال و نیم گذشته صادر شده که بخشی ایجادی و بخشی توسعه‌ای بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه تلاش دستگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ از نظر جریان اقتصادی باید انسجام، تلاش بیشتر و خروجی بهتر باشد.

نظری بیان کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده از وزارت صمت، به ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان در دو سال و نیم گذشته ۲۶ و نیم درصد اضافه شده است.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار جهش تولید با مشارکت مردم، سیاست ما در بخش‌های مختلف این است که زمینه را برای بخش خصوصی فراهم بکنیم.

کد خبر 6084639

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت
  • تشکیل ۱۲ کارگروه تخصصی برای شناسایی و رفع موانع واحدهای تولیدی
  • شرکت های بین المللی حمل ونقل مازندران تعیین تکلیف می شوند