Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:02:38 GMT

دومین مدرسه خیریه آفتاب در شهرستان رودان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۸۳۰

دومین مدرسه خیریه آفتاب در شهرستان رودان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور استاندار استان هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، پیش از ظهر یکشبه مدرسه آفتاب در روستای کهنشوییه شهرستان رودان به بهره برداری رسید.

این مدرسه در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و با زیربنای ۴۵۵ متر مربع بنا شده است و مدرسه آفتاب رودان دومین مدرسه‌ای است که توسط شرکت معماران تجارت آفتاب به صورت صددرصد خیری در استان هرمزگان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدرسه که دارای کلاس درس می‌باشد، از دی ماه ۹۸ کلنگ آن به زمین زده شده و بعد از گذشت هشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد و با هزینه قریب به ۳۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

اولین مدرسه کاملاً خیریه شرکت معماران تجارت آفتاب سال گذشته در شهرستان میناب افتتاح شد و این دومین مدرسه‌ای می‌باشد که به اتمام می‌رساند و سومین مدرسه این شرکت نیز به صورت مشارکتی در بندرعباس در حال ساخت است.

در راستای توسعه وبسط عدالت آموزشی و نیز تامین فضاهای ایمن آموزشی، با افتتاح این مدرسه قریب به ۱۴۰ دانش آموز در این روستا از نعمت فضای ایمن آموزشی برخوردار می‌شوند.

کد خبر 5028150

منبع: مهر

کلیدواژه: افتتاح مدرسه فریدون همتی استانداری هرمزگان آموزش و پرورش هرمزگان ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک