Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از ۹۵۰۰ مورد بازرسی و ۷۱۰ فقره پرونده به ارزش بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال در اجرای طرح ویژه نظارت بر اقلام اساسی در این استان طی مردادماه سال جاری خبر داد.

«محمدرضا علمدار یزدی» در این رابطه تصریح کرد: بازرسان این سازمان در اجرای طرح نظارتی ویژه اقلام اساسی که از تاریخ یازدهم مردادماه تا دهم شهریورماه در استان انجام شد، بیش از ۹۵۰۰ مورد بازرسی و ۷۱۰ فقره پرونده به ارزش ۳۱ میلیارد و ۲۷۶ هزار ریال تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اطلاع‌رسانی و اعلام برنامه‌های سازمان در رابطه با اجرای طرح نظارت بر کالاهای اساسی به اتاق اصناف و ادارات شهرستان‌های تابعه، تهیه و تنظیم برنامه حضور بازرسان و کارشناسان سازمان در نوبت عصر، استقرار بازرس در محل شرکت تولیدکننده ماسک بهداشتی، پاسخگویی به شکایات و گزارشات مردمی از طریق تلفن ۱۲۴، برگزاری جلسات هماهنگی برای اجرای طرح نظارتی در رابطه با موضوعات میوه و تره بار و خدمات، نظارت بر واحدهای نانوایی، گوشت و فراورده های پروتئینی، شیر و لبنیات، طلا و جواهر، هماهنگی با ناظرین افتخاری در سطح استان  و انجام گشت مشترک بازرسی از مهم ترین اقدامات انجام شده در این طرح بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، علمدار در پایان افزود : سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت با مردم است و از این طریق می‌توانند گزارشات و نظرات خود را با این سازمان در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، جبرئیل برادری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئت‌های عزاداری و به‌منظور تأمین نیاز هیئت‌های مذهبی تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های عزاداری تأمین‌شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف ۴۰ تن سهمیه تخصیص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه توزیع این کالاهای اساسی از طریق سازمان تبلیغات انجام می‌شود، اضافه کرد: این تصمیم به‌منظور توزیع مناسب و بهینه اقلام انجام شده است و هیئت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه به سردخانه‌های مورد نظر برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

کد خبر 6063785

دیگر خبرها

  • ۱۶۱۷ پرونده تخلف صنفی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قم تشکیل شد
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • تخصیص سهمیه ویژه اقلام اساسی برای استان های مسافرپذیر