Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرنگاران جوان، درباره حضور و نقش خود در سریال «زمین گرم» گفت: برای هر بازیگری، ایفای نقش‌های متفاوت  یکی از ایده آل هاست و برای او مطلوب است که در نقش‌های گوناگون گاه حتی متضاد بازی کند.

وی ادامه داد: اساسا واژه کمدین به کسی اطلاق می‌شود که همزمان مهارت ایفای نقش در ژانر کمدی و تراژدی داشته باشد؛ بنابراین کمدین کسی نیست که فقط کار کمدی بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگرانی که فقط در کمدی ظاهر می‌شوند به بازیگران کمیک معروف هستتد و فقط کمدی کار می‌کنند. یا بازیگران تراژیک فقط در نقش‌های غم انگیز و تراژدی بازی می‌کنند، اما کمدین‌ها بازیگرانی هستند که در دو ژانر تبحر و مهارت دارند. یکی از ایده آل‌های من این بود که کمدی و تراژدی بازی کنم و تاثیر گذار باشم.

بازیگر پایتخت عنوان کرد: زمانی که  در سریال میکائیل به نویسندگی سعید نعمت الله بازی می‌کردم، یک نقش جدی و منفی برای من نوشته بودند.  در این سریال هم دوست داشتند  که در نقش جدی و مثبت ظاهر شوم به همین دلیل نقش یارعلی را برای سریال زمین گرم به من پیشنهاد دادند. این نقش برای من جذاب بود و با وجود شرایط کرونا پذیرفتم در مقابل دوربین شان قرار بگیرم.

خمسه درباره چالش این نقش اظهار کرد: اگر چالشی هم هست در وهله اول برای من است. در سریال پایتخت نقش مرد مسن را بازی می‌ کردم و ژانر کمدی بود اما در سریال زمین گرم، چون گونه نمایش تغییر کرده بنابراین یارعلی در نوع حرکت ، نگاه و دیالوگ باید حکایت از ژانر نمایشی سریال داشته باشد.

وی افزود: سریال زمین گرم قصه دو برادر است که در یک خانواده بزرگ شدند، اما رفتار‌های مختلفی را از آن‌ها شاهد هستیم. نقش پدر بزرگ آنها را بازی می‌کنم. مردی با تجربه  که سرد و گرم روزگار را چشیده و به اصطلاح عاقلانه‌تر از دیگران  رفتار می‌کند.حرف هایش هم حکایت از تجربه و ایمانی است که از آن نشات گرفته است.

بازیگر سریال میکائیل عنوان کرد: سختی‌های این سریال همزمان بودن با  شرایط کروناست که وضعیت قرمز به وجود آورده است. در حال حاضر اعلام می شود که بیشتر در خانه باشید،  اگرهم مجبور هستید که بیرون بروید حتما  ماسک و دستکش و دستورالعمل بهداشتی را  در نظر داشته باشید. اما متاسفانه این اتفاق در کار  بسیار سخت است . ما مجبوریم با حفظ کامل نکات بهداشتی در پشت صحنه  باشیم اما در آخر بدون ماسک جلوی دوربین  حاضر می شویم. در سریال «زمین گرم» می‌بینید که بازیگران  در برخی از سکانس ها  حتی نمی‌توانند فاصله اجتماعی را رعایت کنند، پدری که پسرش را در سریال در آغوش می‌گیرد و او را می‌بوسد به هیچ وجه نمی‌تواند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کند و این دشوارترین بخش کار ماست. متاسفانه طی چند ماه گذشته چند تن از همکاران ما هم به بیماری کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه از نوع خفیف بود و توانستند پس از دو هفته استراحت و قرنطینه بهبود یافته و به کار بازگردند.

خمسه توضیح داد: روزهای آخر تصویربرداری سریال است  و تا دهم مهر ماه درگیر ضبط هستیم. آرزوی همه ما این است که سریال  مورد پسند تماشاگر قرار بگیرد. کارکردن برای من با آقای نعمت الله جذاب بود و ایشان حواسشان به بازی‌ها است و دقت ویژه‌ای به بازیگران دارد. در طول کار با من خیلی مهربان ،محترمانه برخورد می کردند و این کار را  با همه دشواری‌ها به خاطر شیرینی حضورشان تحمل کردم.  امیدوارم در اولین تجربه کارگردانی شان و در  راهی که انتخاب کردند موفق باشند و در سریال‌های بعدی موفق‌تر عمل کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بابا پنجعلی خمسه زمین گرم سریال تلویزیون زمین گرم برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد

چلسی و آرسنال در حالی به مصاف هم می روند که خواسته هایشان از این فصل کاملا متفاوت است. 

طرفداری | دربی لندن در شرایطی برگزار می شود که آرسنال برای باقی ماندن در کورس قهرمانی، به سه امتیاز نیاز مبرم دارد؛ در سمت دیگر چلسی بدش نمی آید جلوی موفقیت رقیب دیرینه اش را بگیرد و خودش هم شانس حضور در رقابت های اروپایی را زنده نگه دارد. 

اطلاعات بازی آرسنال و چلسی بستر مسابقه: هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: سه شنبه، 4 اردیبهشت 1402 (23 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: استادیوم امارات (لندن) داور: سایمون هوپر  نشست خبری مربیان و اخبار بازی 

پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی‌کنیم اما کاملا از او راضی هستم

ترکیب احتمالی آرسنال و چلسی

آرسنال (3-3-4): رایا | وایت، سالیبا، گابریل، کیویور | اودگارد، جورجینیو، رایس | ساکا، هاورتس، مارتینلی

چلسی (1-3-2-4):  پتروویچ | کوکوریا، سیلوا، چالوبا، دیساسی | فرناندز، کایسدو | مودریک، گلگر، مادوئکه | نیکولاس جکسون

غایبین آرسنال و چلسی

آرسنال:  ندارد. 

چلسی: چیلول، انکونکو، پالمر، اوگوچوکوو، کولویل، گوستو، جیمز، سانچز، لاویا، فوفانا

جایگاه دو تیم در جدول  آرسنال برای قهرمانی شانس دارد و چلسی هم هنوز شانس حضور در رقابت های اروپایی را دارد رویارویی‌ های پیشین آرسنال و چلسی

 

نکات آماری دیدار آرسنال و چلسی از هشت بازی آخر دو تیم در لیگ برتر، تنها یک بازی به سود چلسی تمام شده است.  این طولانی ترین روند شکست ناپذیری آنها در لیگ برتر مقابل چلسی است (4 بازی، پایین تر از 19 بازی بدون شکست بین سال های 1995 تا 2005).  چلسی فصل قبل بازی در خانه آرسنال را با نتیجه 1-3 باخت، آنها حدود 20 سال است که در بازی های خارج از خانه مقابل توپچی ها، دو باخت متوالی تجربه نکرده اند. اگر آرسنال در این بازی شکست بخورد، برای اولین بار از آوریل 2022 در دو بازی خانگی متوالی شکست خورده است.  چلسی در هشت بازی اخیر خودش در لیگ برتر انگلیس شکست نخورده است. آخرین باری که آنها این تعداد بازی متوالی را بدون شکست پشت سر گذاشته بودند، به مارس 2021 مربوط می شود.  پیش بینی دیدار آرسنال و چلسی
هواسکورد آرسنال 3-1 چلسی
طرفداری آرسنال 2-1 چلسی

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • شاهد آخرین نفسِ پدرم در دنیا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • گفت و شنود/ بابا نداشت!
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • واکنش متفاوت هنگامه قاضیانی به بازی سحر دولتشاهی