Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود مرسلپور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر طی روزهای اخیر تعداد مبتلایان و بستری‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا سیر صعودی داشته و حال برخی از بیماران بستری شهرستان نیز وخیم است.

وی ادامه داد: اگر روند فعلی افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ادامه یابد، بی‌تردید با افزایش تعداد فوتی‌ها در این شهرستان مواجه می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مرسلپور» از شهروندان خواست بیش از گذشته به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن، شستن مکرر دست‌ها، رعایت فاصله‌ اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیرضروری توجه داشته باشند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: با توجه به هشدارهای کارشناسان در خصوص احتمال افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در فصل‌های پاییز و زمستان، همه باید نسبت به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی نهایت دقت را داشته باشیم و برای حفظ سلامت خود و عزیزانمان از حضور در اجتماعات و تجمع‌ها نظیر میهمانی‌ها پرهیز کنیم.

مرسلپور تاکید کرد: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، اصناف و مجتمع‌های تجاری و مدارس تشدید می‌شود تا وضعیت فعلی تغییر کند. 

به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۴۱۹ هزار و ۴۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۴ هزار و ۱۱۸ نفر رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اسلامشهر سلامت روان مسعود مرسلپور پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اسلامشهر سلامت روان مسعود مرسلپور ویروس کرونا اسلامشهر سلامت روان مسعود مرسلپور اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر از آزادسازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر با اجرای ۱۲ دستور قضایی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، مسعود ایلکا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آزادسازی اراضی کشاورزی گفت: 12 مورد دستور قضایی تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها صادره از دادسرای ناحیه 37 ویژه رسیدگی به پروندهای انفال و ثروت‌های عمومی و حوزه قضایی بخش چهاردانگه اجرایی شد.

وی افزود: این آزادسازی شامل سوله و دیوارکشی با حضور  پرسنل اراضی مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه، شهرداری چهاردانگه و همراهی فرماندهی پلیس پیشگیری و یگان امداد نیروی انتظامی این شهرستان در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر به اجرا درآمد.

35 هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: با قلع و قمع این ساخت و ساز  20هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی بخش چهاردانگه  شهرستان اسلامشهر به چرخه تولید بازگشت.

ایلیکا با اشاره به فعالیت سامانه 131 برای دریافت گزارش‌های مردمی در راستای حفاظت از اراضی زراعی و باغی خاطرنشان کرد: گزارش‌های مردمی توسط ستاد استانی از طریق سامانه 131 اخذ و در سریع‌ترین زمان از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • قیمت دلار افزایشی شد / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • آزاد سازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر