Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@12:44:59 GMT

مجتبی حسینی؛ ورود به دنیای نفر اول‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۹۴۵

مجتبی حسینی؛ ورود به دنیای نفر اول‌ها

دستیار سابق یحیی گل محمدی سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را در لیگ بیستم برعهده دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجتبی حسینی در لیگ برتر فوتبال ایران بیشتر از اینکه به عنوان سرمربی خود را مطرح کند، دستیار بوده است.این بار او چالشی دشوار را پذیرفته و قرار است در لیگ بیستم سرمربیگری نفت مسجدسلیمان را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که سال گذشته با وجود مشکلات مالی فراوان با مهدی تارتار نتایج خوبی بگیرد و در رده هشتم جدول بایستد. حسینی که سال گذشته سرمربیگری مس کرمان را پذیرفت و نتوانست به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کند، به دنبال این است که امسال خود را به عنوان یک سرمربی موفق در فوتبال ایران معرفی کند. او از جمله مربیان جوان فوتبال ایران است که هنوز به 50 سالگی هم نرسیده میانگین سنی مربیان شاغل در لیگ بیستم را کاهش داده است.

دستیاری در قامت سرمربی

 او حضور در مربیگری را از سال 1389 با دستیاری یحیی گل‌محمدی در نساجی مازندران آغاز کرد. حسینی با گل‌محمدی به صبای قم رفت و در آنجا هم دستیاری یحیی را تجربه کرد. وقتی گل‌محمدی در میانه‌های راه لیگ یازدهم صبا را رها کرد و به پرسپولیس رفت باز هم حسینی را با خود برد تا این مربی حضور در جمع قرمزهای پایتخت را هم تجربه کند. حسینی بعدها در نفت تهران و ذوب‌آهن هم دستیار یحیی بود اما بعد از جدایی گل‌محمدی از تیم سبزپوش اصفهانی در لیگ هفدهم سرمربی ذوب‌آهن شد و همراه این تیم در رده چهارم جدول قرار گرفت. دوران نفر اول بودن حسینی خیلی طول نکشید و او باز هم وفاداری به یحیی گل‌محمدی را ثابت کرد.

 حسینی به واسطه حضور یحیی در تیم تراکتور، به تبریز رفت و کارش را به عنوان دستیار گل‌محمدی در این تیم آغاز کرد. اما یحیی از سمت خود استعفا کرد ولی با نظر هیات مدیره باشگاه تراکتور حسینی ملزم شد به فعالیتش در کادر فنی سرخ‌پوشان ادامه ‌دهد و به طور موقت سرمربی تراکتور بماند. بعد از حضور سرمربی جدید تراکتور، یعنی ارطغرل ساغلام، او تصمیم گرفت دستیار خود را از ترکیه بیاورد و مجتبی حسینی هم دیگر نمی‌توانست با توجه به این شرایط در تراکتور بماند و تبریز را ترک کرد.

او سال بعد سرمربی تیم اکسین البرز شد اما حضورش در این تیم هم یک سال بیشتر طول نکشید. حسینی سال گذشته هم سرمربی مس کرمان شد و با اینکه تا هفته آخر در جمع تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر بود اما به دلیل یک گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک، تیمش از صعود بازماند. امسال هم قرار است حسینی را در لیگ برتر با تیم بحران زده نفت مسجدسلیمان، که همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند، را به عنوان سرمربی ببینیم.

آنچه درباره حسینی مطرح است ورود او به دنیای سرمربیان است. البته به شرطی که باز هم تصمیم به نفر دوم بودن نگیرد. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجتبی حسینی نفت مسجدسلیمان لیگ برتر گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد

یحیی گل محمدی برای بازگشت به فوتبال باید مجوز بگیرد.

طرفداری | یحیی گل محمدی یکی گزینه های مهم تراکتور به شمار می رود.

پس از اینکه پاکو خمز از تراکتور جدا شد، بازی اسم و فامیل در این باشگاه بزرگ تبریزی آغاز شده و اسامی زیادی به عنوان سرمربی بعدی قرمزپوشان مطرح شدند. با این حال یکی از این اسم ها، یحیی گل محمدی است.

در حالی که اولویت مدیران تراکتور جذب سرمربی خارجی است ولی آن ها نیم نگاهی هم به گزینه های داخلی دارند و یحیی گل محمدی مهم ترین گزینه داخلی تیم مدیریتی تراکتور محسوب می شود.

البته طبق شنیده ها از تبریز، مدیران تراکتور طی روزهای اخیر در تلاش بوده اند مجوز کار یحیی گل محمدی را بگیرند.

گفتنی است رسول خطیبی هم جزو گزینه های داخلی لیست تراکتور است.

یحیی گل محمدی پس از جدایی از پرسپولیس، این روزها در حال استراحت است و باید دید آیا او به دنیای فوتبال برمی گردد یا تا پایان فصل خبری از این موضوع نخواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد
  • حسینی یاد ذوبی‌های محبوب زنده نگه داشت(عکس)