Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سخنگوی وزارت خارجه در پیامی به واشنگتن تأکید کرد: پیام تهران به واشنگتن روشن است، به جامعه جهانی برگرد، به تعهدات خود عمل کن، دست از یاغی گری بر دارد که در این صورت جامعه جهانی او را خواهد پذیرفت.
 سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امورخارجه در ابتدای نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: اگر امروز عزت و صلابتی در فضای بین الملل داریم مرهون قطرات خون جوانان و مردم این سرزمین است که در طول هشت سال دفاع مقدس بر روی خاک ریخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب زاده همچنین به حضور ایران در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت رئیس جمهور و همچنین ظریف در این نشست سخنرانی می کنند.
خطیب زاده در بخشی دیگر از سخنان خود در نشست مطبوعاتی با رسانه ها تاکید کرد: پیام تهران به واشنگتن روشن است، به جامعه جهانی برگرد، به تعهدات خود عمل کن، دست از یاغی گری بر دارد در این صورت جامعه جهانی تو را خواهد پذیرفت.
در حال تکمیل… برچسب ها: سخنگوی وزارت خارجه

منبع: خرداد

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه سخنگوی وزارت جامعه جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فردا تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران بنا بر دعوت رسمی نخست وزیر پاکستان برای بازدید سه روزه فردا (دوشنبه ۳ اردیبهشت) به اسلام‌آباد سفر می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر روابط عمومی سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، ممتاز زهرا با صدور بیانیه‌ای گفت که دکتر سید ابراهیم رئیسی در صدر یک هیات بلندپایه سیاسی-اقتصادی و برای دیدار با مقام‌های بلندپایه پاکستانی فردا به اسلام‌آباد سفر می‌کند.

وی افزود که سفر رسمی آیت‌الله رئیسی بنا بر دعوت محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان صورت می‌گیرد و در طول این بازدید رئیس جمهوری ایران به شهر‌های لاهور و کراچی نیز سفر خواهد کرد.

ممتاز زهرا گفت که همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز در این سفر، دکتر رئیسی را همراهی خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که رئیس جمهور ایران با همتای پاکستانی خود و همچنین نخست وزیر این کشور دیدار خواهد کرد و طرفین طیف گسترده‌ای از موضوعات مهم دوجانبه، همکاری‌های اقتصادی، تحولات منطقه‌ای، مسائل بین المللی از جمله جهان اسلام را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

ممتاز زهرا اعلام کرد که این اولین سفر یک مقام بلندپایه کشور در سطح رئیس دولت به پاکستان پس از برگزاری انتخابات این کشور و تشکیل دولت جدید است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان از روابط دوجانبه مستحکم مبتنی بر مشترکات تاریخی، فرهنگی و مذهبی برخوردارند و این سفر فرصت مهمی را برای تقویت بیش از پیش این روابط فراهم می‌کند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت: دو طرف دستور کار گسترده‌ای برای تقویت بیشتر روابط و تحکیم همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله تجارت، ارتباطات، انرژی، کشاورزی و ارتباطات مردمی خواهند داشت.

وی افزود: سران ایران و پاکستان همچنین در مورد تحولات منطقه‌ای و جهانی و همکاری‌های دوجانبه برای مبارزه با تهدید مشترک تروریسم گفتگو خواهند کرد

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • احضار سفیر سوئیس به سپاه؟ | پاسخ سخنگوی وزارت خارجه
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه آغاز شد
  • آغاز نشست خبری سخنگوی وزارت خارجه
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک تلاش جدی دارد
  • رئیس جمهور فردا تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند