Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری از اجرای ۶۰ عنوان برنامه همزمان به دفاع مقدس از سوی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری خبر داد و گفت: امسال به دلیل شرایط کرونا، نمایش اقتدار نیروهای مسلح به صورت تلفیق رژه خودرویی و کمک‌های مومنانه در روز ۳۱ شهریورماه با حضور کمرنگ نیروی انسانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علی‌محمد اکبری ۳۰ شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مدیون رشادت مردان، زنان و نظام جمهوری اسلامی درمقابل استکبار جهانی بود.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، نظام نوپای انقلاب اسلامی، ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکست.

اکبری با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی، اسلام، انقلاب و کشور برای همیشه بیمه شد، تاکید کرد: با وجود توانمندی کشور در عرصه‌های مختلف، دشمن توان تهدید و چنگ‌اندازی به ایران را ندارد.

وی در ادامه از اجرای ۶۰ عنوان برنامه همزمان به دفاع مقدس از سوی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری خبر داد و گفت: امسال به دلیل شرایط کرونا، نمایش اقتدار نیروهای مسلح به صورت تلفیق رژه خودرویی و کمک‌های مومنانه در روز ۳۱ شهریورماه با حضور کمرنگ نیروی انسانی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس، بازروایی عملیات دفاع مقدس به خصوص عملیات کربلای ۵ و والفجر ۸، و نقش مردم استان و تیپ۴۴ قمربنی‌هاشم در این عملیات توسط فرماندهان این عملیات تشریح خواهد شد.

وی برگزاری نمایشگاه، تجلیل از آزادگان، رزمندگان  و خانواده شهداف تجلیل از هفت رزمنده موفق دفاع مقدس در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، تجلیل از هفت فرزند شهید موفق و نخبه در عرصه‌های مختلف، رونمایی از هفت عنوان کتاب و تجلیل از رزمندگان و سرکسشی از رزمندگان و خانواده شهدا را از جمله برنامه‌های برنامه‌های هفته دفاع قدس در چهارمحال و بختیاری برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری قمربنی هاشم ع دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه می‌توانید خبر‌های زیر را ببینید:
-مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان از واگذاری زمین‌های محدوده شهر‌های صمصامی و بازفت به راه و شهرسازی خبر داد
-نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بن با رویکرد بررسی مشکلات آموزشی و گرامیداشت مقام معلم برگزار شد.
-رئیس آموزش و پرورش شهرستان کیار گفت: تجمع بزرگ معلمان این شهرستان یکی از مهمترین برنامه‌های ۲۰ گانه گرامیداشت مقام شامخ معلم در این شهرستان است.
-جمعی از هنرمندان و شاعران استان در عصر شعر وعده صادق شهر وردنجان، سروده‌های خود را با مضمون عملیات مقتدرانه سپاه خواندند.
-هنرمندان شهرستان لردگان در قالب سه گروه سرود و یک گروه تئاتر به بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در استان هرمزگان اعزام شدند.
-در هفته سلامت بیش از ۲۰ برنامه در شهرستان فلارد برگزار می‌شود.
-در نخستین روز از هفته سلامت، گلزار شهدای شهر لردگان غبار روبی و عطر افشانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • عزم جدی برای اعتلای فرهنگ عمومی
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری