Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@07:18:01 GMT

سیلاب در شهرستان تالش خسارت هایی برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۹۷۳

سیلاب در شهرستان تالش خسارت هایی برجای گذاشت

 فریبرز مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در منطقه خرجگیل  محور اسالم – خلخال به منظور ایمنی تردد کنندگان این مسیر در حال حاضر این منطقه مسدود شده  اما  در مجموع مسیر بسته نیست و رانندگان با کمک  نیروهای راهداری و  پلیس هدایت می شوند.

 وی  با اشاره به اینکه با توجه به  پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش های شدید یا خیلی شدید رگباری  نیروها از روز گذشته آماده باش بوده اند  ،  تصریح کرد:  نیروهای راهداری بلافاصله  با  بروز مشکلات در  محل حادثه حاضر شده و درصدد رفع مشکلات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش های دریافت شده  براثر طغیان رودخانه ناورود  برخی روستاهای این شهرستان همچون گیجا و شیخ محله دچار آبگرفتگی شدند . وضعیت رودخانه های بخش کرگانرود ، لیسار و خطبه سرا طغیانی بوده است. 

 همچنین محور تالش به آق اولر در  چندین نقطه دچار ریزش و رانش شده و در محورهای  روستایی پی سرا محله جوکندان دهنه طولا رود  نیز  سیل بردگی راه داریم.

 افزون بر ۵۰۰  نیروی راهدار  در راه های گیلان به منظور رفع مشکلات احتمالی حضور دارند.

 شهرستان تالش در غرب گیلان واقع است. جمعیت شهرستان تالش بر اساس آمارگیری سال ۱۳۹۵ بیش از ۲۰۰ هزار نفر است . این شهرستان دارای ۴ بخش و ۱۰ دهستان است. شهرستان تالش در غرب استان گیلان با کوهستان‌ها و طبیعتی زیبا و دشت‌های دل‌انگیز و با واقع شدن در سواحل دریای خزر از کانون های گردشگری شمال کشور  محسوب می‌شود. این شهرستان از شمال به آستارا، از شرق به دریای خزر، از غرب به استان اردبیل و از جنوب به شهرستان رضوانشهر محدود می‌شود.

برچسب‌ها رشت بارش باران گیلان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت بارش باران گیلان سیل رشت بارش باران گیلان سیل اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح افزود: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در جریان بارندگی‌های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه‌های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملاً تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تأمین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

کد خبر 6085071

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • تالاب انزلی باید هر چه زودتر لایروبی شود