Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان هواپیمایی کشوری، با توجه به اینکه مقرر است ساعت رسمی کشور از ساعت ٢٤ امشب (٣٠ شهریور) یک ساعت به عقب کشیده شود، مسافران پروازهای داخلی و بین المللی ضمن تنظیم ساعت خود با ساعت رسمی کشور، برنامه‌های خود را براساس زمان درج شده در بلیت‌های هواپیما انجام دهند و در فرودگاه‌ها حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه کادر پروازهای داخلی و بین المللی زمان پرواز خود را براساس زمان رسمی کشور تنظیم کرده‌اند، مسافران باید طبق زمان درج شده در بلیت در فرودگاه حاضر باشند.

براساس این گزارش، طبق قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب ۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی هر سال در ساعت ۲۴ روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می‌شود و ساعت ۲۴ روز ۳۰ شهریور به حالت سابق برگردانده می‌شود.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرواز سازمان هواپیمایی کشوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرواز سازمان هواپیمایی کشوری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پرواز سازمان هواپیمایی کشوری اخبار کنکور ساعت رسمی رسمی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه مهرآباد و چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد

با توجه به هشدار صادر شده، پروازهای فرودگاه مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) باطل شد.

به گزارش ایسنا، به دنبال حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اسراییل که در پاسخ به حمله چندی پیش این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ساعت ۲ بامداد امروز (یکشنبه) پروازهای خود را باطل اعلام کرد.

بدین ترتیب اکنون فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با نوتم صادره شماره ۱۱۸۴، تمامی پروازها از مبدا و به مقصد مهرآباد تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل شد.

در این خصوص رضا کارگر - مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران-  در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: با توجه به نوتام صادرشده، باطل شدن پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) تمدید شد.

کارگر پیش از این درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، گفته بود در صورت باطل شدن پروازها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود اما معمولا سعی می‌کنند مسافران را با پروازهای فوق‌العاده جابه‌جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پروازها مشخص نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام ادامه دارد
  • پرواز‌های فرودگاه امام تا ساعت ۶ صبح فردا باطل شد
  • آخرین وضعیت فرودگاه‌های کشور؛ پرواز این استان‌ها باطل شد
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) تا ساعت ۶ صبح فردا باطل شد
  • اطلاعیه ایران‌ایر برای عودت وجه بلیت پروازهای ابطالی
  • تمامی پروازهای فرودگاه‌های کرمان لغو شده است
  • لغو تمامی پروازهای فرودگاه‌های کرمان
  • اطلاعیه فرودگاه‌های کشور درباره کنسلی و لغو پروازها
  • پروازهای فرودگاه مهرآباد و چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد