Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر نخستین کنفرانس ملی مهندسی عمران از دریافت بیش از 50 مقاله و برگزاری موفق این کنفرانس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اردبیل، بهرام رضایی‌بنا در مراسم اختتامیه نخستین کنفرانس ملی مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل که به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: اواسط سال 97 مجوز برگزاری این همایش کسب شد و مقرر بود که خرداد 99 به‌صورت حضوری برگزار شود؛ اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و لغو تمام برنامه‌های حضوری، تصمیم بر این شد که کنفرانس ملی مهندسی عمران را 19 و 20 شهریور 99 و به‌صورت کاملاً مجازی برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان این نکته که محدودیت‌های کرونایی مانع از افزایش تعداد مقالات دریافتی شد، ادامه داد: در این کنفرانس تعداد 50 مقاله دریافت شد که پس از داوری تعداد 34 مقاله پذیرش نهایی شد.

دبیر نخستین کنفرانس ملی مهندسی عمران اردبیل افزود: فرزاد ستاری معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل همکاری بسیار خوبی در برگزاری این کنفرانس داشت و با پیگیری‌ها، مجوز پایگاه استنادی علوم اسلام ISC و مؤسسه CIVILICA کسب شد.

وی ادامه داد: دانشگاه­‌های محقق اردبیلی، خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای رشت، چالوس، شهرری و انجمن‌های علمی پل ایران، علوم و مهندسی علوم آب و مهندسی سازه ایران به طرق مختلف از این کنفرانس حمایت کردند.

رضایی‌بنا خاطرنشان کرد: سخنرانان کلیدی نخستین کنفرانس ملی مهندسی عمران اردبیل عبدالرضا سروقد مقدم از استادان صاحب‌نظر در عرصه مهندسی عمران و عضو هیئت علمی پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله و اکبر صفر­زاده استادتمام دانشگاه محقق اردبیلی بودند که به ترتیب به راهبردهای ارتقای لرزه‌ای ساختمان‌های متداول کشور و هیدرولیک سرریزهای کلید پیانویی پرداختند.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل کرونا دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | پایان فصل عادی و آماده برای جنگ پلی آف

همه چیز برای مهم ترین مقطع فصل آماده است. 

طرفداری | شب گذشته آخرین بازی های فصل عادی NBA برگزار شد و حالا همه چیز برای برگزاری یک پلی آف جذاب آماده است. رتبه تیم ها در جداول کنفرانس های غرب و شرق قطعی شده است؛ 12 تیم در پلی آف حضور دارند و 8 تیم برای 4 سهمیه باقی مانده در تورنمنت پلی این می جنگند. 

نتایج بازی های روز آخر فصل عادی

وضعیت جدول پس از روز آخر  جدول نهایی دو کنفرانس براکت پلی آف چه شکلی است؟ دو جدال در هر دو کنفرانس قعطی شده است
صدرنشین ها و تیم های دوم هر کنفرانس منتظر پلی این هستند تا حریفشان از پلی این بیرون بیاید برنامه پلی این و دور اول پلی آف

برنده جدال تیم های هفتم و هشتم جدول مستقیم وارد پلی آف می شود و به مصاف تیم دوم کنفرانس می رود. بازنده این جدال مقابل تیم برنده جدال سید نهم و دهم می رود؛ برنده آن بازی هم به پلی آف می رود و مقابل تیم رده اول کنفرانس خودش قرار می گیرد. 

پلی این کنفرانس غرب: 

نیواورلینز پلیکانز (سید هفتم) - لس آنجلس لیکرز (سید هشتم) در خانه پلیکانز (3:00 بامداد چهارشنبه) ساکرامنتو کینگز (سید نهم) - گلدن استیت وریرز (سید دهم) در خانه کینگز (5:30 بامداد چهارشنبه)

پلی این کنفرانس شرق:

فیلادلفیا سونی سیکسرز (سید هفتم) - میامی هیت (سید هشتم) در خانه سونی سیکسرز (2:30 بامداد پنجشنبه) شیکاگو بولز (سید نهم) - آتلانتا هاوکس (سید دهم) در خانه بولز (5:00 بامداد پنجشنبه) پلی این  به این شکل خواهد بود

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • جمعه ۱۴ اردیبهشت، آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد/امروز پایان ثبت نام آزمون
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد
  • بسکتبال NBA | پایان فصل عادی و آماده برای جنگ پلی آف
  • جمع‌آوری پایانه شرق سابق تا پایان خردادماه