Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@21:12:07 GMT

اغلب واحدهای تولیدی استان مشکل مالی دارند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۷۱۶۷

اغلب واحدهای تولیدی استان مشکل مالی دارند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: طی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان در قالب کلینیک کسب و کار، بیشترین مشکل آنها مربوط به تامین مالی است.

به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خراسان رضوی افزود: احصای مشکلات ۴۴۵ واحد تولیدی در قالب کلینیک کسب و کار نشان داد که ۳۶ درصد از مشکلات مربوط به تامین مالی، ۱۳ درصد مربوط به مشکل فروش، ۱۱ درصد مربوط به تامین مواد اولیه و ۱۰ درصد مربوط به امور مالیاتی و باقی نیز مربوط به مشکلات مدیریتی و امثال آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال بررسی و پایش مشکلات هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل در استان هدفگذاری شده که پیگیری موانع و مشکلات آنها و ارایه امور مشاوره‌ای در قالب سه کلینیک شامل "کلینیک کسب و کار" با محوریت شرکت شهرکهای صنعتی، کلینیک کشاورزی با محوریت سازمان جهاد کشاورزی و کلینیک "تامین مواد اولیه و کالاهای اساسی" با محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون کلینیک کسب و کار با محوریت شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ۳۴ نشست در ۹ شهرستان برگزار کرده که در این نشستها ۹۱ مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی به تصویب رسیده است.

وی افزود: این موانع و مشکلات با کمک نهادها و سازمانهای دولتی، تشکلهای صنعتی، بسیج مهندسین، هسته‌های عارضه‌یابی شهرستان‌ها، کمیسیون حمایت غذایی مستقر در شهرکهای صنعتی و با همراهی سپاه امام رضا (ع) در حال بررسی است.

رسولیان ادامه داد: نتیجه بررسی مشکلات و کمک به رفع موانع تولید در قالب کلینیک کسب و کار منجر به راه‌اندازی ۳۷ واحد تولیدی در داخل شهرکهای صنعتی و ۱۶ واحد در خارج از شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوی شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون استاندار خراسان رضوی واحدهای تولیدی مشکل مالی کلینیک کسب و کار شهرکهای صنعتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است