Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواب تست‌های پزشکی بازیکنان تیم ذوب‌آهن که روز گذشته انجام شده بود، امروز مشخص شد.

شریفیان پور پزشک ذوب‌آهن در این خصوص به خبرنگار ورزشی فارس گفت: روز گذشته کلیه بازیکنان، اعضای کادر فنی و عوامل اجرایی تیم فوتبال ذوب آهن مورد تست کرونا قرار گرفتند که جواب آزمایش کلیه نفرات منفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفراتی که قصد حضور در تمرینات و تست‌های تیم فوتبال بزرگسالان را دارند باید نتیجه آزمایش و تست کرونای خودشان را همراه داشته باشند تا اجازه حضور در تمرین را پیدا کنند.
وی تصریح کرد: فصل قبل در مورد مهار کرونا عملکرد مطلوب و قابل توجهی داشتیم. در این فصل نیز با همکاری بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی تیم کلیه پروتکل‌های بهداشتی را در محل تمرین و اردوها رعایت خواهیم کرد و سخت گیری های لازم را اعمال می‌کنیم. امیدوارم از این بابت دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا لیگ برتر ذوب آهن اصفهان تست شریفیان پور ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت اوسمار مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار لاس ویه‌را بامداد چهارشنبه وارد تهران می‌شود تا هدایت تمرینات پرسپولیس را برعهده بگیرد. بر اساس بلیت سرمربی سرخپوشان، او ساعت ۳:۲۵ دقیقه بامداد روز هشتم فروردین به تهران می‌رسد.

تا زمان بازگشت اوسمار، تمرینات پرسپولیس با هدایت دستیاران او برگزار خواهد شد و آن‌ها نقش سرمربی سرخپوشان را در این جلسه تمرینات برعهده خواهند داشت.

مهرداد خانبان نیز طبق هماهنگی با مدیر و سرمربی تیم از روز نهم فروردین در تمرینات حضور خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • دلیل غیبت ۳ ستاره پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد