Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@06:16:07 GMT

زن محکوم به قصاص به کمک خواننده پاپ آزاد شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۷۳۱۲

زن محکوم به قصاص به کمک خواننده پاپ آزاد شد

رویداد۲۴ رسیدگی به این پرونده از 15 آذر سال 88 و با گزارش مأموران یکی از بیمارستان‌های پایتخت درباره مرگ مرد میانسالی آغاز شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مرد میانسال با ضربه چاقو مجروح و توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده اما بر اثر شدت خونریزی جان باخته است.

از آنجا که همسر مقتول به‌عنوان تنها مظنون این پرونده دستگیر شده بود وقتی مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت به قتل ناخواسته شوهرش اعتراف کرد و گفت: من همسر دوم سیروس هستم او مدتی قبل به خاطر اختلافات خانوادگی از همسر اولش جدا شد آنها دو بچه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از مدتی هم با من آشنا شد و ازدواج کردیم. زندگی خوبی داشتیم تا اینکه شب حادثه برای میهمانی به خانه خواهر شوهرم رفتیم ساعتی بعد بین شوهرم و خواهر‌هایش سر موضوعی دعوا شد.

من به‌عنوان میانجی وارد دعوا شدم تا آنها را آرام کنم. اما شوهرم در این میان رو کرد به من و گفت به تو چه ربطی دارد که دخالت می‌کنی؟ بعد هم شروع به کتک زدن من کرد. من که از رفتار سیروس خیلی عصبانی شده بودم یک دفعه چشمم به کارد میوه خوری افتاد آن را برداشتم تا شوهرم را بترسانم و مانع کتک‌هایش شوم اما چاقو به قفسه سینه او اصابت کرد. با دیدن این صحنه وحشت زده با اورژانس تماس گرفتیم بعد هم سیروس را به بیمارستان منتقل کردیم اما زخم کاری‌تر از آن بود که دکترها بتوانند همسرم را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: دسیسه شیطانی جوان تهرانی برای یک زن جلوی چشمان شوهرش

با اعترافات زن جوان مدتی بعد میترا در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و با توجه به درخواست مادر سیروس و دو فرزند او، به قصاص محکوم شد.

تلاش برای بخشش
از آنجایی که میترا از این جنایت پشیمان بود واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی پایتخت وارد عمل شدند تا از اولیای دم رضایت بگیرند.

مادر سیروس در جلسات اولیه‌ای که در دادسرای جنایی تهران تشکیل شد، تصمیم داشت به عروسش رضایت دهد اما زن میانسال قبل از آنکه فرصت این کار را پیدا کند فوت کرد. بدین ترتیب 4 خواهر سیروس به‌عنوان اولیای دم وارد پرونده شدند.

با این حال تلاش محمد شهریاری، سرپرست دادسرا و محسن اختیاری سرپرست واحد اجرای احکام دادسرا برای جلب رضایت اولیای دم ادامه داشت تا اینکه سرانجام 4 خواهر مقتول و یکی از فرزندانش حاضر به‌گذشت شدند و از قصاص صرف‌نظر کردند.

اما یکی از دخترهای مقتول خواهان دریافت 500 میلیون تومان دیه شد. از آنجایی که میترا توانایی پرداخت این مبلغ را نداشت با تلاش واحد صلح و سازش دادسرای امور جنایی پایتخت دختر مقتول به دریافت 250 میلیون تومان رضایت داد.

اما از آنجا که میترا هنوز هم قادر به پرداخت این مبلغ نبود این بار با کمک محسن چاووشی یکی از خوانندگان پاپ کشور 200میلیون تومان از این مبلغ فراهم شد. همچنین 40 میلیون تومان را نیز فردی نیکوکار پرداخت کرد و 10میلیون تومان از هزینه آزادی زن جوان را نیز یکی از سازمان‌های مردم نهاد تقبل کرد.
بدین ترتیب با پرداخت این پول مقدمات آزادی زن جوان فراهم شد و وی پس از 11 سال از زندان نجات یافت.

منبع: روزنامه ایران لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، اخبار حوادث ، حوادث سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد

کمیته تعیین وضعیت، آرای جدید خود را به شرح زیر صادر کرد:

*با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۳۴ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۴ میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت شروین بزرگ از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۹ میلیارد و ۴۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۴۰ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۷۴۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵ میلیارد و ۵۸۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۸ میلیارد و ۶۸۱ میلیون و ۹۷ هزار و ۵۰۰ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۳۱ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۸۷۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۵۰۰ ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت هومن ربیع زاده از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۲۱ میلیون و ۲۷۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۱۷۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۲۱ میلیون و ۱۲۶ هزار و ۲۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

 

منبع: خبر ورزشی 

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم
  • رهایی یک محکوم به قصاص در کجور
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • پهلوان پرسپولیس را ۹۰۰ میلیون تومان محکوم کرد
  • یک محکوم به قصاص در کجور با گذشت اولیای دم به زندگی بازگشت
  • جریمه‌های میلیونی برای بازی جنجالی لیگ دسته اول
  • آمریکا به پرداخت یک میلیارد و ۹۱ میلیون دلار محکوم شد
  • آمریکا به پرداخت بیش از یک میلیارد دلار محکوم شد
  • زندانی محکوم به مرگ: یا آزادم کنید یا قصاص