Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@00:09:10 GMT

کنایه روسیه به آمریکا: نمایش موفقیت آمیز نبود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۷۳۹۳

کنایه روسیه به آمریکا: نمایش موفقیت آمیز نبود

خبرگزاری ایسنا: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در پی ادعای آمریکا مبنی بر این که روند بازگردانی تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران را آغاز کرده است، در بیانیه‌ای تاکید کرد: آمریکا با گمانه زنی برای اجرای روند از سرگیری قطعنامه‌های تحریمی شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران که پس از انعقاد برجام در سال ۲۰۱۵ لغو شده بودند، جامعه جهانی را به سمت گمراهی می‌کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه روسیه در ادامه گفت: شورای امنیت سازمان ملل اقداماتی را که منجر به از سرگیری تحریم‌های پیشین علیه ایران می‌شود، نپذیرفت. کاری که واشنگتن انجام می‌دهد، چیزی بیشتر از اجرای یک نمایش نیست. آن‌ها صحنه پردازی می‌کنند تا سیاست خود یعنی «فشار حداکثری بر ایران» را به شورای امنیت بقبولانند و این سازمان معتبر را به ابزار دست خود تبدیل کند. اجرای این نمایش موفقیت آمیز نبود.

منبع: فردا

کلیدواژه: روسیه آمریکا مکانیسم ماشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین

سید عمار حکیم، سنگ‌اندازی آمریکا در تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی، سید عمار حکیم در پیامی ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه مربوط به عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را مایه تأسف خواند.

محکومیت وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط ایرانواکنش نماینده روسیه به وتوی آمریکا به قطعنامه فلسطین

وی در این پیام سنگ‌اندازی آمریکا در تحقق اراده کشورهای پشتیبان این قطعنامه که موجب به رسمیت شناختن کشور فلسطین می‌شد، را محکوم کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تأکید کرد که هرگونه مانع‌تراشی در مسیر تحقق این هدف به معنای آزار بیشتر ملت فلسطین و مصادره اراده و حق آنان در تعیین سرنوشت و دستیابی به حاکمیت و حقوقی است که در معاهدات معتبر بین‌المللی به آنها تصریح شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ما از حمله ایران به اسرائیل استقبال و از آن حمایت می‌کنیم
  • واکنش حکیم به اقدام خصمانه آمریکا در شورای امنیت علیه فلسطین
  • وزارت خارجه سوریه: وتوی واشنگتن علیه فلسطین لکه ننگ دیگری در کارنامه آمریکا ثبت کرد
  • آمریکا قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد/ واکنش چین و روسیه
  • نماینده روسیه: شرم بر آمریکا باد!
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • روسیه خواستار بررسی تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • روسیه: آمریکا مقصر افزایش تنش در خاورمیانه است