Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:29:31 GMT

واکنش طاهریان به ترک مجمع و دریافت صورت حساب مالی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۷۴۲۴

واکنش طاهریان به ترک مجمع و دریافت صورت حساب مالی

نایب رییس کمیته ملی المپیک گفت: اگر میدانستم مجمع وزنه برداری تاخیر دارد ابتدا به جلسه هیات اجرایی کمیته می رفتم.

به گزارش ایسنا، طاهره طاهریان در مورد مجمع سالیانه فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک حضور داشتم در بخش بانوان اقدامات خوبی انجام شده و در مسئله استعدادیابی اقدامات مثبت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آرزو می کنم شرایط بهتری برای بانوان در بخش همگانی و قهرمانی ایجاد شود که البته الان هم این شرایط هست. 

طاهریان در مورد اینکه زودتر از موعد مجمع را ترک کرد، گفت: قرار بود ساعت ۱۰ باشد و من سر ساعت اینجا حاضر بودم و مجمع با یک ساعت تاخیر آغاز شد . اگر می دانستم قرار است با تاخیر برگزار شود ابتدا به جلسه هیات اجرایی می رفتم و سپس به مجمع می امدم. اعتقاد دارم  وقتی فرد وارد جلسه می شود باید  به موقع بیاید و برود.

او در پاسخ به این پرسش که صورت مالی مجمع فدراسیون را دریافت کرده است یا خیر، تاکید کرد: معمولا عملکرد مالی فدراسیون ها برای کمیته ملی المپیک ارسال می شود تا بررسی شود. در وزنه برداری من چیزی دریافت نکردم و شاید به این دلیل باشد که دیر انتخاب شدم و قرار بود آقای باقرزاده بیاید و شاید برای او ارسال شده است اما معمولا صورت های مالی ارسال می شود.  

نایب رییس کمیته ملی المپیک در مورد غیبت تعدادی از اعضای کمیسیون ورزشکاران در نشست اخیر گفت: تعداد زیادی نبودند و چهار نفر بودند و آقای ساعی دلیل هر کدام را گفتند که برخی ها در تهران حضور نداشتند. اکثریت حضور داشتند و جلسه هم رسمی و خوب بود. من هم مشورت دادم که کمیسیون فعال تر شود. انشالله تصمیمات خوبی برای ورزشکاران خصوصا المپیکیها گرفته شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزنه برداري طاهره طاهریان کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه شاد، در اطلاعیه‌ای که روز سه شنبه منتشر شد، اعلام کرده است: به تازگی پیام‌هایی برای تعدادی از کاربران ارسال شده و درخواست می‌کنند که اطلاعات شخصی و خصوصی مربوط به حساب کاربری خودتان را ارسال کنید و حتی مدعی می‌شوند که در صورت عدم ارسال اطلاعات، حساب کاربری آنان در شاد، حذف می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: تیم پشتیبانی شاد، واحدهای فناوری ادارات آموزش و پرورش و واحدهای مختلف ستادی و استانی و از مسئولین اجرایی و فنی شاد، هیچ درخواستی برای ارسال اطلاعات کاربری افراد نداشته و نخواهند داشت و همه درخواست‌های ارسالی با هر نام و عنوانی، به قصد ورود به حساب کاربری و سوءاستفاده از آن، صورت می‌گیرد.

شبکه شاد سکوی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در بستر اینترنت است که در زمان همه‌گیری کرونا طراحی و راه اندازی شد و به مدت دو سال مرجع برگزاری کلاس‌های آنلاین آموزشی مدارس کشور بود. دانش آموزان، والدین آنها و کادر آموزشی مدارس کاربران شاد هستند که سبب شده تا برخی مجرمان اینترنتی و کلاهبرداران فضای مجازی از این بستر برای سوءاستفاده از اطلاعات اشخاص و سرقت از حساب‌های بانکی آنان بهره ببرند.

کد خبر 6079621

دیگر خبرها

  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • ارسال پول به چین چگونه است ؟
  • آموزش ثبت نام اظهارنامه مالیاتی در سال ۱۴۰۳
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!
  • افزایش کلاهبرداری مالی و برداشت از حساب شهروندان مهرانی
  • تبیین حساب ۱۰۰ امام با حضور ائمه جماعات شهر بجنورد در بنیاد مسکن
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • به پیام‌های درخواست‌ ارسال اطلاعات اعتنا نکنید