Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:00:59 GMT

دستگیری قاتل پزشک عمومی ایلخچی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۷۴۹۰

دستگیری قاتل پزشک عمومی ایلخچی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، رضی منش فرماندار شهرستان اسکو گفت: یک پزشک عمومی، روز گذشته در مطبش در شهر ایلخچی شهرستان اسکو بر اثر اصابت گلوله، به قتل رسید.

او از دستگیر شدن قاتل پزشک عمومی در شهر ایلخچی خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۹.۵۵ شب گذشته به پلیس اطلاع داده شده است، نیرو‌های پلیس ساعت ۱۰:۰۵ در محل حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ضارب به ظاهر درخواست متادون از پزشک داشته است که با توجه به فرایند خاص آن، از دادن متادون به این فرد خودداری شده و ضارب که اعتیاد هم داشته است، با کلت کمری، دو گلوله شلیک می‌کند.

او افزود:  محمد اعتمادی سال‌های متمادی در شهر ایلخچی مشغول به کار بود، این حادثه در مرکز ترک اعتیاد و درمانگاه شبانه روزی امیرالمومنین ایلخچی روی داده است.

رضی‌منش گفت:حادثه بلافاصله در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ضارب طی دو ساعت و راس ساعت ۱۱:۵۵ دستگیر شده و در اختیار نیروی انتظامی و بازپرس دستگاه قضایی قرار گرفت، تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد و پرونده در حال طی کردن فرایند‌های قضایی و قانونی است.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تبریز روز ملی شعر و ادب فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • ضارب فراری دختران دانش‌آموز که دستگیر شد کیست؟
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی