Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان گفت: از 12 دانش آموز استان هرمزگان راه یافته به مرحله دوم یازدهمین دوره المپیاد نانو کشور تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل با اعلام این خبر افزود: 12 دانش آموز راه یافته به مرحله دوم  یازدهمین المپیاد نانو با حضور مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این 12  دانش آموز بعد از آزمون در مرحله اول موفق به کسب جواز حضور به مرحله دوم شدندکه در 11 مهرماه 99 برگزار خواهد شد.

قویدل همچنین گفت: جهت آماده سازی این دانش آموزان یک دوره مجازی با همکاری بنیاد نخبگان استان در 6 روز با حضور 2 استاد کشوری ، همچنین یک دوره دو روزه با حضور سیده کیانا قریشی دارنده مدال طلای دوره قبل نیز در پژوهش سرای شهید قاسمی ناحیه یک بندرعباس نیز برگزار شد.

وی راه یافتگان به مرحله دوم را ، چهار نفر عضو پژوهش سرای  ناحیه یک بندرعباس (مبینا احمدی و پردیس اسفندیاری از مدرسه نمونه صفار زاده، امیر رضا رفیعی مادونی و محمد اکبری زاده  دبیرستان شهید حقانی)، 6 نفر دانش آموز عضو پژوهش سرای ناحیه دو بندرعباس (نگین دیگ زاده از مدرسه فرزانگان، امیر حسین دیوارگر از دبیرستان جامعه الامام صادق(ع)، نرجس عالیقدر دبیرستان مهدیه، کورش معماری از دبیرستان اسدپور ،نورا دیگ زاده از مدرسه زینب کبری و مهدیه جهانگیری بخوانی از مدرسه  فرزانگان) و  یک دانش آموز عضو پژوهش سرای سیریک (لعیا آئین پرست از مدرسه فاطمه الزهرا ) و یک دانش آموز هم عضو پژوهش سرای هرمز(ریحانه رئیسی از دبیرستان هاجر ) معرفی  کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیاد نانو عضو پژوهش سرای مرحله دوم دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرمانی از شرکت بیش از ۳۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم البرزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار دانش آموز پسر در سطح استان در میادین تیر شرکت می‌کنند و موضوعاتی مثل صف جمع، آمادگی جسمانی، امداد و نجات و مهارت‌های تیراندازی را آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار دانش آموز دختر نیز در مراکز آموزشی و کلاس‌های درس، با مباحث آمادگی دفاعی و موضوعات مهم این درس آشنا می‌شوند. این برنامه در سطح شهرستان‌های استان البرز به همت نواحی، بسیجیان و مربیان آموزش نظامی و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، در حال برگزاری است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز هدف از برگزاری این اردو را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی هنگام بکارگیری و انسجام بخشی به بخش عملی درس آمادگی دفاعی برشمرد و بیان کرد: اردوی آمادگی دفاعی موجب می‌شود دانش آموزان به هویت دانش آموزی خود برسند.

کد خبر 6088315

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • چاقوکشی در مدرسه‌ای در منطقه ولز در انگلیس
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش